Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2018/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Булах І. Є., Войтенко Л. П., Антоненко Ю. П. Моніторинг якості медичної освіти. міжнародний досвід. - C. 5-12.
  4. Ільницька О. М., Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення). - C. 13-18.
  5. Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода. - C. 19-23.
  6. Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя” крізь призму якості освіти. - C. 24-30.
  7. Клименко Т. М., Сандуляк Т. В., Сердцева О. А. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті. - C. 31-35.
  8. Конопкіна Л. І., Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є. , Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря. - C. 36-38.
  9. Крайдашенко O. В., Свинтозельський O. O., Саржевська A. В., Долінна M. O. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації. - C. 39-43.
  10. Крицький І. О., Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ. - C. 44-47.
  11. Леженко Г. О., Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії. - C. 48-54.
  12. Наконечний А. Й., Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності. - C. 55-63.
  13. Петулько А. П., Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології. - C. 64-66.
  14. Сапожниченко Л. В., Козлова Ю. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина” на 6 курсі. - C. 67-69.
  15. Січкоріз О. Є., Іванюшко О. В., Павленко І. А. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія”. - C. 70-73.
  16. Федорченко В. І., Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія”. - C. 74-77.
  17. Шевчик Л. О., Кравець Н. Я. Застосування квесту як технології практико- орієнтованого навчання студентів медичних вишів. - C. 78-81.
  18. Юр’єва Л. М., Носов С. Г., Ніколенко А. Є. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів. - C. 82-84.
  19. Dzetsiukh T. І., Hasyuk P. A. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties. - C. 85-88.
  20. Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. - C. 89-94.
  21. Золотарьова Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків. - C. 95-98.
  22. Колісник Н. С., Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу. - C. 99-102.
  23. Макєєва Н. І., Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам . - C. 103-105.
  24. Ніколішина Е. В., Бойченко О. М. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА”. - C. 106-108.
  25. Олексій К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики. - C. 109-113.
  26. Попко С. С., Євтушенко В. М. Методичні принципи викладання теми "дихальна система” на практичних заняттях з гістології. - C. 114-116.
  27. Савельєв В. Г., Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів. - C. 117-119.
  28. Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор. - C. 120-123.
  29. Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті. - C. 124-127.
  30. Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-франківської області. - C. 128-131.
  31. Prokop I. A., Savaryn T. V. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain. - C. 132-137.
  32. Дідух В. Д., Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2). - C. 138-144.
2018
№ 3 (79)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського