Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дрогомерецька О. І., Курилів Г. М., Мигович В. В. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. - C. 5-8.
  4. Ілащук Т. О., Мікулець Л. В. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб. - C. 9-11.
  5. Клименко Т. М., Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М. Моделювання клінічних ситуацій – стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології. - C. 12-18.
  6. Козлова І. В., Федоров С. В. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики – сімейної медицини. - C. 19-23.
  7. Комнацький Б. Ю., Повшенюк А. В., Коцюра О. О. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти. - C. 24-27.
  8. Корда М. М., Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії. - C. 28-32.
  9. Крицька Г. А., Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін. - C. 33-36.
  10. Курінний А. В., Вольвач В. В., Дарій В. І. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі open edX. - C. 37-40.
  11. Литвиненко Н. В., Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні. - C. 41-45.
  12. Марущак М. І., Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки. - C. 46-49.
  13. Михальчук В. М., Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки. - C. 50-54.
  14. Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Разумний Р. В. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів. - C. 55-59.
  15. Потапов В. О., Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І. Упровадження інтернет-сервісу Socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів. - C. 60-63.
  16. Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності. - C. 64-67.
  17. Симчич Х. С., Федоров С. В. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти. - C. 68-71.
  18. Слабкий Г. О., Миронюк І. С., Шафранський В. В. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами. - C. 72-74.
  19. Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного вузу. - C. 75-78.
  20. Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти. - C. 79-82.
  21. Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою "Віл-інфекція" на основі інтерактивних методів навчання. - C. 83-88.
  22. Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Yelahina N. I. Herbartian ideas in educational theory and practice. - C. 89-95.
  23. Артьоменко В. В., Носенко В. М. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів. - C. 96-98.
  24. Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту "Крок-2" на кафедрі внутрішньої медицини № 3. - C. 99-101.
  25. Бондаренко О. О., Петрук Н. С., Шпонька І. С. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу. - C. 102-106.
  26. Гнатишина Л. Л., Фальфушинська Г. І., Іванець Л. М. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка. - C. 107-110.
  27. Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер. - C. 111-116.
  28. Громова А. М., Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології. - C. 117-119.
  29. Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття – погляд на проблему. - C. 120-123.
  30. Йолтухівський М. В., Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I – III курсів навчання. - C. 124-129.
  31. Кравченко Г. Б., Красільнікова О. А., Филимоненко В. П. Аналіз результатів ліцензійного іспиту "Крок-1. Фармація" з дисципліни "Біологічна хімія" серед іноземних студентів Національного Фармацевтичного університету. - C. 130-133.
  32. Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах Європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. - C. 134-147.
  33. Шульгай А. Г., Шідловський В. О., Іващук Л. Ю. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів. - C. 148-152.
  34. Klishch H. І., Fedchyshyn N. О., Yelahina N. І. Quality improvement through quality audit in Austrian higher education. - C. 153-157.
2017
№ 2 (74)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського