Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богомаз О. В. Аналіз результатів іспиту Крок-1 з нормальної фізіології у студентів-іноземців ВНМУ (з російськомовною та англомовною формами навчання). - C. 6-9.
  4. Бойцанюк С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою. - C. 10-12.
  5. Бурлака Б. С. Застосування комунікаційно-когнітивного підходу у викладанні предмета "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів” у студентів провізорів-косметологів. - C. 13-14.
  6. Вовченко М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ. - C. 15-17.
  7. Гарасимів І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров’я україни. - C. 18-19.
  8. Горчакова Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів. - C. 20-23.
  9. Данилевич Ю. О., Коврига М. Ф. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Oперативна хірургія та топографічна анатомія”. - C. 24-25.
  10. Дейкало І. М., Герасимчук П. О., Копитчак І. Р., Ковальчук А. О. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного вузу в умовах кредитно-модульної системи. - C. 26-28.
  11. Демчук М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 29-32.
  12. Дорошенко О. М., Волосовець Т. М., Дорошенко М. В. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології НМАПО імені П. Л. Шупика. - C. 33-34.
  13. Кліщ Г. І., Федчишин Н. О., Єлагіна Н. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок. - C. 35-40.
  14. Кормило О. М., Слободянюк О. Л., Литвиненко І. В., Боровик І. О. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги. - C. 41-43.
  15. Кравець Н. Я., Грод І. М., Шевчик Л. О. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіології. - C. 44-47.
  16. Кривенький Т. П., Назарук Р. М., Тучак О. І., Воронич-Семченко Н. М. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет”. - C. 48-50.
  17. Кульчицький В. Й. Історико-педагогічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини ХХ століття. - C. 51-55.
  18. Куровська В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології. - C. 56-59.
  19. Кущ О. Г. Кредитно-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика”. - C. 60-63.
  20. Леськів І. М., Жулкевич І. В., Галайчук І. Й., Загурська Н. О. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету. - C. 64-66.
  21. Манащук Н. В., Чорній Н. В. Організація навчального процесу за кредитно - модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології. - C. 67-68.
  22. Мізюк В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина”. - C. 69-70.
  23. Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина” для студентів стоматологічного факультету. - C. 71-72.
  24. Нікіфоров О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти. - C. 73-76.
  25. Омельчук С. Т., Велика Н. В., Аністратенко Т. І. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико - психологічного фаху (частина 1). - C. 77-82.
  26. Перепелиця О. О. Особистісно-орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського Державного Медичного Університету. - C. 83-85.
  27. Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету. - C. 86-88.
  28. Пішак В. П., Кривчанська М. І., Ризничук М. О. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця. - C. 89-91.
  29. П’ятночка І. Т., Корнага С. І., П’ятночка В. І. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом. - C. 92-94.
  30. Рогальський І. О., Чорненький М. В., Калинюк Н. М., Сопіга М. О. Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті. - C. 95-97.
  31. Семенець А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ. - C. 98-103.
  32. Сон А. С., Добровольський В. В., Горанський Ю. І. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення. - C. 104-106.
  33. Сорокман Т. В., Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти. - C. 107-109.
  34. Сорокман Т. В., Сокольник С. В., Швигар Л. В., Підвисоцька Н. І., Макарова О. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі. - C. 110-112.
  35. Федчишин Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови. - C. 113-118.
  36. Шовкова Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ. - C. 119-120.
  37. Зятковська О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика”. - C. 121-123.
  38. Кульбашна Я. А., Нагірний Я. П. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога. - C. 124-128.
  39. Тишковець М. П. Багатий доробок науковця. - C. 129-131.
  40. Завальнюк А. Х., Юхимець І. О., Кравець О. Ф. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення” (Чернівці, 2010). - C. 132-134.
2014
№ 1 (61)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського