Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2014/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ахмет Али Айдын Методика исследования концепта "любовь" в русской и турецкой картинах мира (на материале произведений И. А. Бунина и Я. К. Беятлы). - C. 7-10.
  4. Алексеева Т. Б., Писарева С. А. Управление инновациями в образовании: возможности культурологического подхода. - C. 10-15.
  5. Балакірєва В. А. З історії розвитку трудового навчання і виховання учнів молодшого шкільного віку та форм організації цього процесу. - C. 15-19.
  6. Батракова И. С. Особенности образования взрослых в современном университете: организационно-педагогический аспект. - C. 20-23.
  7. Біла О. О. Професійна підготовка майбутніх соціономістів сфери до створення безпечних умов соціально-педагогічної діяльності в загальноосвітній школі. - C. 24-27.
  8. Білгородська О. Є . Формальна композиція в системі художньої освіти майбутніх архітекторів. - C. 27-31.
  9. Боксгорн В. В. Роль соціально-педагогічної перцепції у фаховій підготовці майбутніх соціономів педагогічних університетів. - C. 31-35.
  10. Васенко О. В. Хмарні технології у підвищенні якості управління навчальним процесом. - C. 35-40.
  11. Вітрук О. А. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя технологій в умовах професійної підготовки. - C. 40-47.
  12. Галактионова Т. Г., Зайцева Е. В. Читательская компетентность как фактор активизации информационных связей в системе управления педагогическим процессом. - C. 47-51.
  13. Георгієв В. М. Мотиваційний компонент у структурі професійної компетентності майбутніх офіцерів високомобільних десантних військ. - C. 51-56.
  14. Гладкая И. В. Информационная поддержка студентов в системе управления образовательной деятельности в рамках педагогической олимпиады. - C. 56-58.
  15. Глубокова Е. Н. Основные образовательные программы в вузе как механизм управления знаниями. - C. 59-62.
  16. Гуменюк Т. Б., Корець М. С. Системний підхід як складова освітньої інноватики. - C. 63-67.
  17. Горщенко Ю. А. Формування оцінно-естетичних суджень у майбутніх учителів початкової школи в навчальному процесі вищої школи. - C. 67-71.
  18. Гущак Ж. М. Концептуальна модель технологічного процесу формування безпекознавчої компетентності студентів. - C. 71-76.
  19. Демір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики. - C. 76-80.
  20. Ерсьозоглу І. Інформаційно-аналітична діяльність менеджерів освіти шкільного рівня. - C. 80-84.
  21. Заплатинський В. М. Аналіз підготовки школярів та студентів з питань безпеки, здоров’я та цивільного захисту в Україні та її зміни у зв’язку з виникненням військових загроз. - C. 84-90.
  22. Карпова С. М. Індивідуалізація навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторів. - C. 91-94.
  23. Кінєшева А. Ю. Використання інформаційних технологій у формуванні прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 94-98.
  24. Коваленко І. В. Реалізація інноваційної випереджаючої освіти у системі підготовки вчителів технологій. - C. 98-102.
  25. Козлова А. Г. Управление подготовкой студентов магистратуры на основе принципа обогащающего обучения. - C. 103-106.
  26. Кузьменко Ю. О. Особливості підготовки державних службовців до аналітичної діяльності. - C. 107-111.
  27. Курач М. С. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі художньо-проектної діяльності. - C. 111-115.
  28. Литовченко О. В. Управление развитием регулятивних универсальных учебных действий школьников. - C. 115-118.
  29. Москальов М. В. Дослідження стану тривожності молодих педагогів при входженні в освітню організацію. - C. 119-123.
  30. Назаров О. А. Проблемні питання порядку проведення атестації судових експертів-психологів відповідно до чинного законодавства України. - C. 123-127.
  31. Омельченко Л. М. Внутрішня мотивація педагогічної діяльності: сутність та чинники. - C. 128-130.
  32. Омельчук О. В. Характеристика розвитку творчих здібностей старшокласників в умовах профільного навчання художньої обробки матеріалів. - C. 131-136.
  33. Оршанський Л. В., Цісарук В. Ю. Структурно-функціональна модель фахового навчання майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини. - C. 136-140.
  34. Пак І. О. Формування естетичної і художньої культури школярів засобами хореографічного мистецтва. - C. 141-144.
  35. Парфенюк В. О. Самовдосконалення особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 144-146.
  36. Перепелиця О. В. Художньо-творча виставка як підсумок творчої діяльності колективу. - C. 147-150.
  37. Петухова Т. А. Професійна компетентність майбутніх фахівців з технологій у системі управління педагогічним процесом. - C. 150-154.
  38. Полещук Л. В. Компетентнісний підхід у формуванні професійно значущих якостей менеджерів освіти. - C. 154-158.
  39. Полозенко О. В. Педагогічні умови формування психологічної готовності майбутніх фахівців аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 158-163.
  40. Постоян Т. Г. Навчальна дисципліна "Управління впровадженням інновацій в галузі освіти" як засіб формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. - C. 163-167.
  41. Ревякина Е. Г. Безопасность как один из факторов образовательной среды, влияющий на формирование личностного здоровья студентов. - C. 167-171.
  42. Скоромна М. В. Результати аналізу стану проблеми формування культури почуттів особистості. - C. 171-175.
  43. Йылдыз Текин Вопросы освещения темы национальной культуры в учебниках турецкого языка. - C. 175-178.
  44. Черненко Н. М. Аналіз та класифікація вірогідних ризиків у галузі освіти. - C. 179-183.
  45. Чжан Лей Витоки усвідомлення піаністами пізнавальної ініціативи як навчальної категорії в українській філософії. - C. 184-187.
  46. Шаматажи С. В. Рекомендації з оцінювання та прогнозування педагогічної діяльності. - C. 187-190.
  47. Шехавцова С. О. Особливості стимулювання студентів до набуття суб’єктного досвіду в ході педагогічної практики. - C. 191-194.
  48. Ящук О. В. Структура професійної культури медичного фахівця молодшої кваліфікації. - C. 195-199.
  49. Наші автори. - C. 200-203.
2014
№ 7 (124)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського