Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологія

  4. Асєєва Ю. О. Сформованість підвидів професійних установок у майбутніх фахівців кримінальної міліції. - C. 5-9.
  5. Дудкіна К. А. Психологічні механізми впливу мультиплікації на емоційну сферу особистості дитини. - C. 10-15.
  6. Єгорченко С. П. Социально-психологические характеристики жен пациентов с алкогольной зависи-мостью. - C. 15-19.
  7. Закревский В. Э. Гуманизация трудовой деятельности профессионала. - C. 19-24.
  8. Косьянова О. Ю. Про специфіку категоріального апарату при поліграфному дослідженні особистості. - C. 24-31.
  9. Лісовенко А. Ф. Впевненість у собі осіб з різною схильністю до заздрості. - C. 32-37.
  10. Меленчук Н. І. Особливості емоційного інтелекту у осіб, схильних і не схильних до авантюрності. - C. 37-42.
  11. Пономарюк Л. П. Специфіка професійної відповідальності молодших медичних спеціалістів. - C. 42-45.
  12. Саннікова О. П., Ульянова Т. Ю. Співвідношення показників конфліктності та агресивності. - C. 45-50.
  13. Цильмак А. Н. Педантизм как интегральная психологическая характеристика следователя. - C. 51-55.
  14. Педагогіка

  15. Азаров І. С. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх офіцерів збройних сил України. - C. 55-59.
  16. Білгородська О. Є. Компоненти формування художньо-графічних умінь і навичок дітей 6-7-річного віку у процесі образотворчої діяльності. - C. 59-64.
  17. Бойченко О. В. Загальна характеристика професійної підготовки та готовності студентів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних методів навчання. - C. 64-67.
  18. Буздуган О. А. Наступність дошкільного навчального закладу та школи у сімейному вихованні. - C. 68-72.
  19. Головска І. Г., Талабішка І. Р. Упровадження стратегій критичного мислення на уроках англійської мови. - C. 72-77.
  20. Горошкін І. О. Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів. - C. 78-82.
  21. Кудрявцева О. А. Організація самостійної роботи студентів при підготовці індивідуального навчально-дослідного завдання з навчальної дисципліни "основи наукових досліджень". - C. 82-88.
  22. Малік М. В. Специфіка діяльності загальноосвітнього навчального закладу інклюзивного типу. - C. 88-93.
  23. Павлова В. В. Із досвіду організації науково-дослідницької діяльності майбутніх магістрів. - C. 94-97.
  24. Пилипюк Т. В. Забезпечення творчої самореалізації майбутніх учителів засобами КТД. - C. 98-102.
  25. Сладких І. А. Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання. - C. 103-107.
  26. Шкільова Г. М. Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у викладанні галузі "математика". - C. 107-111.
  27. Яблонська Т. М. Моделювання як основний метод вивчення ресурсів підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі університетської освіти. - C. 111-116.
  28. Якимчук Н. В. Відбір та організація навчального матеріалу для формування англомовної грама-тичної компетентності майбутніх філологів засобами інтерактивного навчання. - C. 116-122.
  29. Наші автори. - C. 123-124.
2014
№ 2 (119)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського