Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2014/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богyш А. М. Зміст і напрями діяльності наукової школи: українська дошкільна лігводидактика. - C. 7-10.
  4. Бачинська Н. Я. Метод проектів як засіб формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей. - C. 11-14.
  5. Безукладова Л. В. Фундаментальные основы воспитания светской духовности у детей. - C. 14-19.
  6. Бєлєнька Г. В. Чинники виховання відповідальності у дітей дошкільного віку. - C. 19-24.
  7. Богданець-Білоскайленко Н. І. Ціннісні орієнтири як важлива складова формування особистості дитини засобами художньої літератури. - C. 25-29.
  8. Богданова І. М. Аналіз особливостей процесу інноватищації підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 30-33.
  9. Боднар С. В. Когнітивний підхід до формування англомовної лексичної компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 34-38.
  10. Босак Н. Ф. Етапи і стадії формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху. - C. 39-42.
  11. Вашуленко М. С. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського - першоджерело фор-мування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів. - C. 43-45.
  12. Горбунова Н. В. Художнє слово як засіб розвитку сло-вника дошкільників. - C. 45-50.
  13. Горіна Ж. Д., Гадомська А. А. Мовленнєво-культурна адаптація іноземних студентів шляхом аналізу креолізованих текстів української реклами. - C. 51-54.
  14. Джуринський П. Б. Застосування здоров’язбережувальних та оздоровчо-розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 54-59.
  15. Инжестойкова В. А., Таама Аль Атаби Аяд Хаяви Реализация этапов формирования профес-сионально-художественной культуры будущих учителей изобразительного искусства. - C. 60-64.
  16. Іщенко Л. В. Специфіка підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дитини старшого дошкільного віку. - C. 64-68.
  17. Казанцева Л. І. Усвідомлене засвоєння дітьми української (нерідної) мови як умова навчання. - C. 69-72.
  18. Калмикова Л. О. Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти. - C. 72-77.
  19. Кардаш І. М. Театралізовані ігри як засіб формування творчої особистості дитини дошкільного віку. - C. 77-81.
  20. Кисельова О. І. Роль тестового контролю у системі вимірювання знань студентів технічних ВНЗ. - C. 81-86.
  21. Кічук Н. В. Технологізація професійної підготовки вихователя дошкільного закладу освіти: деякі аспекти проблеми. - C. 87-89.
  22. Ковтун О. В. Ігрові технології у професійно-мовленнєвій підготовці майбутніх авіа-диспетчерів i пілотів. - C. 89-93.
  23. Ковшар О. В. Забезпечення розвивального се-редовища в навчально-виховному процесі п’ятирічок. - C. 94-98.
  24. Копусь О. А. Педагогічна технологія формування готовності майбутніх філологів до роботи в профільній школі. - C. 98-102.
  25. Коргун Л. Н. Подготовка будущих воспитателей к работе в условиях инклюзии. - C. 102-106.
  26. Крутій К. Л. Суржик як специфічний феномен в мовленнєвому розвитку дошкільника-білінгва. - C. 106-111.
  27. Курлянд З. Н. Вітагенна технологія формування професійної ідентичності майбутнього вчителя. - C. 111-115.
  28. Литвиненко С. А., Ямницький В. М. Формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів. - C. 115-119.
  29. Луцан Н. І. Розвиток зв’язного мовлення дошкільника в мовленнєво-ігровій діяльно-сті: лінгводидактичний аспект. - C. 119-122.
  30. Луценко І. О. Підготовка майбутніх вихователів до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. - C. 123-127.
  31. Малік М. В. Спецкурс "Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії" як складова підготовки майбутніх менеджерів освіти. - C. 128-132.
  32. Маліновська Н. В. Розвиток аудіативних умінь старших дошкільників. - C. 132-135.
  33. Мельник Н. І. Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи. - C. 135-139.
  34. Мисан І. В. Методика збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами. - C. 140-144.
  35. Нестеренко В. В. Моделювання індивідуальної підготовленості студентів до самостійної навчальної діяльності в системі заочного навчання. - C. 145-148.
  36. Омеляненко А. В. Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми. - C. 149-152.
  37. Орєхова Л. І. Сучасне освітнє середовище: основні напрями його розвитку у спадщині педагогів і лінгводидактів другої половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 153-157.
  38. Пальшкова І. О. Особливості змісту і методів формування професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи. - C. 157-161.
  39. Паскаль О. В. Технологія супроводу соціально-педагогічної практики майбутніх соціальних педагогів. - C. 162-165.
  40. Полевикова О. Б. Научно-педагогические концепты А. М. Богуш как содержательные компоненты языкового образования и речевого развития детей дошкольного возраста. - C. 166-170.
  41. Попова О. В. Проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців перекладу китайської мови в сучасному полікультурному просторі України. - C. 170-176.
  42. Рябушко С. О. Активізація інтересу дітей дошкільного віку до вивчення іноземної мови. - C. 176-181.
  43. Савченко Л. О. Методика реалізації підготовки майбутніх учителів технології і креслення до педагогічної діагностики якості освіти. - C. 181-185.
  44. Садова Т. А. Педагогічна задача як засіб формування професійних умінь майбутнього вихователя. - C. 186-190.
  45. Семенов О. С. Творчо спрямована особистість старшого дошкільника: сутність та характерні особливості. - C. 190-194.
  46. Тагієва І. С. Лінгвокультурологічний підхід до аналізу концептів-артефактів у процесі вивчення українських народних казок. - C. 195-198.
  47. Топчій Л. С. Соціокультурна компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. - C. 198-203.
  48. Трифонова О. С. Використання лінгводидактичних ідей А. М. Богуш у формуванні мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку. - C. 203-206.
  49. Харченко Н. В. Психолінгвістичні підходи щодо розвитку в дошкільників операцій і дій аудіювання художніх творів. - C. 207-213.
  50. Цимбалару А. Д. Дидактична модель освітнього простору у НВК "дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня". - C. 213-218.
  51. Черненко Н. М. Аналіз та класифікація вірогідних ризиків у галузі освіти. - C. 218-222.
  52. Шиліна Н. Є. Використання інформаційно-комунікативних технологій навчання для підготовки дітей до школи. - C. 223-227.
  53. Яблонська І. П. Образ соціального світу в процесі соціалізації особистості дитини. - C. 227-231.
  54. Наші автори. - C. 232-237.
2014
№ 10 (127)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського