Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аблітарова А. Р. Тенденції розвитку стереотипів сімейного виховання дітей дошкільного віку в умовах сьогодення. - C. 4-7.
  4. Адєєва О. В. Аксіологічний аспект підготовки майбутніх учителів до здорового способу життя. - C. 7-10.
  5. Баранова В. В. Стан розвитку зв’язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного віку. - C. 10-13.
  6. Бахіча Е. Е. Педагогічна практика як складова професійного становлення майбутніх вихователів у полікультурному середовищі Криму. - C. 13-17.
  7. Бекирова А. Р. Самосознание личности младшего школьника – доминанта гражданской культуры. - C. 18-22.
  8. Бережко О.Л. Модель розвитку технологічної компетентності викладачів іноземної мови авіа-ційної галузі. - C. 22-25.
  9. Борова Т. А. Інноваційні інформаційні технології у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням студентам ВНЗ. - C. 25-28.
  10. Бринза І. В. Особливості динаміки змін особистісних сенсів студентів. - C. 29-32.
  11. Бугаєва П. В. Визначення педагогічних умов використання середовища MATLAB SIMULINK у професійній підготовці майбутніх інженерів-електриків. - C. 33-35.
  12. Будіянський М. Ф. Особливості прояву агресивності в підлітків. - C. 36-39.
  13. Будник О. Б. Соціально-педагогічна діяльність учителя: психологічний аналіз. - C. 40-43.
  14. Василенко І. А., Тарарака І. С. Агресивність та особливості статусного положення підлітків. - C. 44-46.
  15. Вознюк О. М. Дефінітивний апарат дослідження проблеми формування професійної культури майбутніх фахівців. - C. 47-50.
  16. Головська І. Г., Голова Є. С. Психологічні особливості проявів харизматичності у студентів-психологів. - C. 50-53.
  17. Гриценко В. Г. Місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні упродовж життя. - C. 53-57.
  18. Денисенко Е. А. Актуальность гендерного подхода в развитии рекреационного потенциала Крыма. - C. 57-59.
  19. Ендеберя І. В. Умови професійного становлення майбутніх практичних психологів. - C. 60-63.
  20. Журба К. О., Заредінова Е. Р. Виховання культури гідності в дітей у вітчизняній і зарубіжній науці. - C. 63-67.
  21. Зотова І. В. Формування мовленнєвого спілкування дошкільників в умовах різновікових груп. - C. 67-71.
  22. Казакова Н. В., Песоцкая Л. С. Профессионально-педагогическая культура педагога как условие успешной подготовки будущего специалиста. - C. 71-74.
  23. Кайдановська О. О. Методи формування образотворчої грамотності майбутнього архітектора. - C. 74-78.
  24. Каленская В. П. Технология развития навыков общения студентов – психологов. - C. 79-82.
  25. Кобзаренко Л. А. Методологічний та гносеологічний контексти висвітлення педагогічних умов виховання морально-цiннiсних орієнтацій студентів педагогічних коледжів засобами етнопедагогiки. - C. 82-85.
  26. Кудрявцева О. А. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх педагогів з дошкільної освіти в процесі професійної підготовки. - C. 86-89.
  27. Кузьома Т. Б. Проблема формування наукового мислення майбутніх перекладачів та викладачів іноземних мов. - C. 90-92.
  28. Лісовська Т. А. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників у процесі музично-імпровізаторської діяльності. - C. 93-95.
  29. Лисенкова І. П. Використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми передшкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 95-97.
  30. Листопад О. А. Діагностування творчого потенціалу особистості дитини. - C. 98-102.
  31. Мардарова І. К. Можливості організації дослідницької діяльності дітей дошкільного віку засо-бами комп’ютерних технологій. - C. 102-104.
  32. Мацишина З. А. Діяльність авторських шкіл як чинник розвитку національної культури. - C. 105-108.
  33. Машкіна Л. А. Підготовка студентів до впровадження інноваційних технологій в дошкільних закладах. - C. 108-111.
  34. Мироненко В. В. Формирование навыков владения деловым английским языком у студентов спе-циальности "Менеджмент". - C. 111-114.
  35. Мулик І. О. Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії. - C. 114-117.
  36. Мустафаева З. И. Педагогическая практика как средство повышения профессиональной подго-товки студентов специальности дошкольное образование. - C. 117-120.
  37. Пархоменко В. В. Гуманізація економічної освіти як важливий чинник формування соціально-культурних основ особистості майбутнього фахівця. - C. 120-124.
  38. Петренко Л.М. Підготовка керівника професійно-технічного навчального закладу до аналітичної діяльності: інноваційний підхід. - C. 124-128.
  39. Погоріла С. Г. Педагогічні умови формування магістрів з економіки та підприємництва як май-бутніх викладачів вищої школи. - C. 128-132.
  40. Резван О. О. Рефлексія рівня готовності до професійної діяльності в іноземних студентів вищих технічних закладів освіти. - C. 132-135.
  41. Савінова Н. В. Теорія мовленнєвої діяльності у площині логопедичного впливу. - C. 136-139.
  42. Саннікова О. П., Санніков О. І., Подоляк Н. М. Діагностика асертивності: результати апробації методики "ТОКАС". - C. 140-144.
  43. Санников А. И. Психологические особенности кризиса у лиц с различным типом принятия ре-шений. - C. 144-149.
  44. Саннікова О. П., Страцинська І. А. Комунікативна креативність інтерналів і екстерналів: порівняльна характеристика. - C. 149-153.
  45. Сафонова І. О. Провідні суперечності розвитку цивілізації в діалектико-синергетичному осмисленні. - C. 154-157.
  46. Сивопляс Н. В. Функції "анімуса" в процесі формування жіночої мана-особистості на прикладі роботи з клієнткою. - C. 158-161.
  47. Сівак Н. А. Соціальна компетентність у контексті соціалізації студентів вищих педагогічних на-вчальних закладів. - C. 161-164.
  48. Сімкова І. О. Особливості формування фахової компетенції в майбутніх перекладачів. - C. 165-168.
  49. Скоробогатова М. Р. Становление системы подготовки научно-педагогических кадров в Украине. - C. 168-172.
  50. Стельмах Н. В. Формування гуманних потреб школярів. - C. 172-175.
  51. Стрельбицька С. М. Теоретичні засади фахової підготовки соціальних помічників: проблеми і перспективи. - C. 175-177.
  52. Токарєва С. В. Аналіз готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи корекційно-оздоровчої спрямованості в загальноосвітніх школах. - C. 178-180.
  53. Тригуб Л. М. Пути оптимизации педагогической деятельности, направленной на формирование начал эстетического мировоззрения детей дошкольного возраста. - C. 181-184.
  54. Хаирова С. И. Психологические программы по формированию социально адаптивного поведения подростков. - C. 184-188.
  55. Хребтова В. В. Модель полікультурного виховання студентів юридичних спеціальностей. - C. 189-192.
  56. Шевцова Н. П. Влияние педагогической позиции воспитателя дошкольного учебного заведения на характер взаимодействия с детьми и родителями. - C. 192-196.
  57. Щербина С. М. Анализ бессознательных элементов материнского отношения к детям в заме-щающих семьях. - C. 196-200.
  58. Юнг Н. В., Вішталенко О. Д. Особливості структури рис особистості педагога-менеджера. - C. 200-203.
  59. Ящук І. П. Особливості виховання вчительських кадрів у 1960 – 80-х роках. - C. 204-208.
  60. Резюме. - C. 209-224.
  61. Наші автори. - C. 224-226.
2013
№ 3 (113)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського