Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Маркетингові дослідження

  3. Бухалова Н. Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность?. - C. 4-11.
  4. Индустрия маркетинговых исследований в Украине глазами компаний - клиентов. - C. 12-13.
  5. Комунікації: реклама, PR

  6. Лилик М. Огляд закордонних досліджень впливу зовнішньої рекоами на безпеку дорожнього руху. - C. 14-23.
  7. Маркетингові технології

  8. Пустотин В. Омоложение украинских брендов: как правильней?. - C. 24-30.
  9. Максименко О. Через прозорі відносини до якості послуг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній. - C. 31-37.
  10. Добривечер А. Медиаизмерения в Интернете. - C. 38-41.
  11. Зюзиков А. Как выстроить воронку продаж с помощью Facebook. - C. 42-45.
  12. Щирин Е. Секреты и "фишки" еmail - маркетинга. Эффективные стратегии, доказывающие свою эффективность. - C. 46-49.
  13. Шишов В. Рассылай и властвуй. Как сделать письма в вашей рассылке максимально эффективными и продающими. - C. 50-54.
  14. Індустріальний ґендерний комітет з реклами

  15. Робоча сесія. Регіональні Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: моніторинг гендерної політики". - C. 55.
  16. Кампанія "До" та "Зараз". - C. 56-58.
  17. Решетілова Т., Довгань С., Пілова К. Гендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами. - C. 59-70.
  18. Регіональні представництва ІҐКР

  19. Регіональні представництва ІГКР. - C. 71.
  20. Шановні передплатники. - C. 72.
2015
№ 4 (91)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського