Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16127/2019/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теор. часоп..- Київ Socìologìâ- Титул.
- Зміст.
- Круглий стіл "Методологічні та методичні аспекти соціологічного дослідження громадянського суспільства в Україні”. - C. 5-32.
- Малюк А. Імперіалізм у Марксовій концепції ґлобалізації. - C. 33-61.
- Степаненко В. Цивілізаційний аналіз Ш.Ейзенштадта в контекстах соціологічного теоретизування. - C. 62-81.
- Пилипенко В., Чепурко Г., Привалов Ю. Метатеорії на початку XXI століття: модернізаційний вектор соціології. - C. 82-101.
- Дембіцький С., Сидоров М., Плющ В., Соснюк Є., Шалімова О. Системний підхід до соціологічного вивчення індивідуальних цінностей. - C. 102-123.
- Ковальська Є. Адаптація Індексу статусної характеристики Ворнера. - C. 124-141.
- Shapovalov S. Individual-level factors influencing voter turnout in the 2014 European Parliament election. - C. 142-158.
- Любенко Р., Мальцева К. Користування сайтами соціальних мереж та рівень стресу: дослідження серед студентів НаУКМА. - C. 159-178.
- Чорний В. Українське суспільство на сучасному етапі: виклики та загрози. - C. 179-194.
- Воропай Т., Тягло О. Зрушення культурних порядків і вільна культурна партисипація. - C. 195-199.
- Мусієздов О. Культура у надзвичайному стані. - C. 199-206.
- Бурлачук В. Політика як процедура істини. - C. 206-210.
- Ленчовський Р. До 80-річчя Валерія Євгеновича Хмелька. - C. 211-215.
| 2019 | | № 3
|
|
|
|