Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інформативно-правові аспекти: сутність та шляхи реалізації

  4. Симоненко Т., Лабайчук Г. Про організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році. - C. 7-10.
  5. Наука - практиці

  6. Дегтяренко Т. Концепція соціодинаміки корекційно-реабілітаційної діяльності. - C. 11-21.
  7. Форостян О. Фізичне виховання дітей із сенсорними порушеннями на сучасному етапі. - C. 22-26.
  8. Інклюзивна освіта - освіта для всіх

  9. Малишевська І. Право на вищу освіту осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю у законодавстві України. - C. 27-34.
  10. Луценко І. Організаційні та нормативно-правові аспекти діяльності різнопрофільних фахівців в інклюзивному навчальному закладі. - C. 35-44.
  11. Сучасні технології в освіті

  12. Ільяна В. Особливості організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 45-52.
  13. Довгопола К. Образотворче мистецтво у молодшій школі для слабозорих дітей. - C. 53-58.
  14. Омельченко І. Технологія формування хронотопу комунікативної діяльності у дітей із затримкою психічного розвитку. - C. 59-66.
  15. Пошуки й експерименти

  16. Аркадьєва О. Проблема опанування навичок читання молодшими школярами із дитячим церебральним паралічем (ДЦП) у світлі сучасних досліджень. - C. 67-71.
  17. Федоренко О. Особливості педагогічного супроводу молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання. - C. 72-77.
2015
№ 2 (74)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського