Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15641/2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мельник С. Ґенеза основних понять інформаційної безпеки в контексті професійної підготовки у вищому навчальному закладі. - C. 7-17.
  4. Комар Т. Моніторинг становлення професійної зрілості фахівця (діагностичний етап). - C. 18-26.
  5. Кравченко В. Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до творчої самореалізації як педагогічна проблема. - C. 27-35.
  6. Вінтюк Ю. Професійна компетентність майбутніх психологів: її сутність і можливості формування. - C. 36-47.
  7. Вовчаста Н. Мотивація як чинник вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням фахівцями цивільного захисту. - C. 48-57.
  8. Долгош К. Формування культури майбутніх фахівців міжнародної діяльності. - C. 58-65.
  9. Шкабаріна М. Структура педагогічної креативності майбутніх учителів початкової школи. - C. 66-74.
  10. Фесів І. Стан професійної самовизначеності школярів на Буковині в сучасних умовах. - C. 75-86.
  11. Жигайло Н., Стасюк М. Роль емоційного інтелекту в процесі професійної освіти. - C. 87-97.
  12. Гріньова О. Вплив рефлексії на проектування життєвого шляху особистості. - C. 98-108.
  13. Сургунд Н. Особистісний вибір у контексті подолання криз професійного розвитку на основі професійної мобільності: синергетичний аспект. - C. 109-119.
  14. Антонова З. Психологічні особливості лідерства та керівництва. - C. 120-127.
  15. Левицька Т. Професійні деструкції особистості психолога в умовах практичної діяльності. - C. 128-136.
  16. Василенко О. Особливості формування навчально-професійних установок у студентів-психологів під час навчання у вищому навчальному закладі. - C. 137-147.
  17. Березовська Л., Юрков О., Синишина М. Гендерні аспекти вибору професії студентами. - C. 148-155.
  18. Старова Ю. Обґрунтування програми психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу. - C. 156-162.
  19. Сорока О. Компоненти психологічної готовності фахівця морського транспорту до екстремальних ситуацій професійної діяльності. - C. 163-175.
  20. Возович А. Методологічні засади й апробація програми формування психосемантичного змісту правосвідомості студентів коледжів. - C. 176-186.
  21. Гайдук Н., Герасим Г., Корж Р. До питання імплементації інклюзивної освітньої політики у вищій школі. - C. 187-199.
  22. Клос Л., Назар Н. Соціальна робота у сфері громадського здоров’я (американський досвід). - C. 200-209.
  23. Грабчак О. Особливості академічної прокрастинації студентів-першокурсників. - C. 210-218.
  24. Наші автори. - C. 219-221.
2016
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського