Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15641/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Васянович Г. Самобутня українська мова – духовна основа буття нації. - C. 9-27.
  5. Безрученков Ю. Формування професійної культури майбутніх фахівців ресторанного господарства як науково-педагогічна проблема. - C. 28-35.
  6. Стечкевич Л. Концептуальні засади професійної підготовки безробітних у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 36-42.
  7. Козловська І., Білик О. Особливості інтегративного підходу до загальноосвітньої та загальнотехнічної підготовки майбутніх фахівців будівельного профілю у ПТНЗ. - C. 43-50.
  8. Петренко Л. Емпіричне дослідження розвитку інформаційно-аналітичноїкомпетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів. - C. 50-58.
  9. Алімасова Д. Обґрунтування моделі реалізації системи формування інформатичної компетентності студентів-менеджерів. - C. 59-67.
  10. Грищенко О. Взаємозв’язок інновацій і педагогічної майстерності викладача у навчальному процесі професійної школи. - C. 68-73 .
  11. Красовська О., Міськова Н. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи у галузі мистецької освіти. - C. 74-81.
  12. Пайкуш М. Особливості організації самостійної роботи студентів медичних університетів у процесі вивчення теоретичних дисциплін. - C. 82-89.
  13. Цюприк А. Особливості технологій групової самостійної роботи студентів. - C. 90-98 .
  14. Сліпчишин Л. Підготовка учнів професійної школи до майбутньої творчої професійної діяльності: результати дослідження. - C. 99-107.
  15. Синявська А. Використання Інтернет-ресурсу – блоґів – при навчанні письма англійською мовою. - C. 108-113.
  16. Довгодько Т. Адаптація іноземних студентів до освітнього середовища України. - C. 114-120.
  17. Приймас Н. Розвиток і формування особистості засобами літературного виховання. - C. 121-128.
  18. Психологія

  19. Кривопишина О. Психофрактальна модель розвитку творчої особистості. - C. 129-136.
  20. Ковальчук З. Структурно-функціональна семантика категорії "взаємодія” в педагогічній психології. - C. 137-143.
  21. Матійків І. Емоційна компетентність як психологічний об’єкт виховання особистості майбутнього фахівця професій типу "людина – людина”. - C. 144-153.
  22. Миколайчук М. Дослідження аспектів психологічної готовності осіб монашої спільноти до прийняття стратегічних життєвих рішень. - C. 154-164.
  23. Кузьо О. Психокорекція я-образу в особистості юнацького віку з високим рівнем невротичності. - C. 165-173.
  24. Микитюк О., Зачепа А. Формування соціально-психологічної адаптації у школярів в умовах шкіл-інтернатів санаторного типу. - C. 174-180.
  25. Бородій Д. Психолого-педагогічні аспекти формування ефективного стилю спілкування майбутнього вчителя зі школярами. - C. 181-188.
  26. Історія професійної освіти

  27. Антонюк Г. Освітня практика Києво-Могилянської академії в контексті західноєвропейського схоластичного дискурсу. - C. 189-199.
  28. Гіптерс З. Реалізація педагогічних ідей С. Смаль-Стоцького у становленні національної та економічної освіти дітей і дорослих. - C. 200-210.
  29. Філіпчук Н. Гуманістичні цінності й етико-естетичні ідеї у педагогічній спадщині А. Макаренка: сучасний погляд. - C. 211-220.
  30. Бенера В. Розвиток теорії і практики самостійної роботи студентів у Львівському університеті (1905–1917 рр.). - C. 221-232.
  31. Зарубіжний досвід

  32. Закаулова Ю. Неперервне навчання як інструмент розвитку професійної компетентності сучасного фахівця в Бельгії. - C. 233-241.
  33. Бідюк Н., Тарасова О. Ретроспективний огляд розвитку освітнього напряму "міжнародні відносини” як складової гуманітарної освіти у США. - C. 242-253.
  34. Жижко О. Формальна професійно-андрагогічна освіта в країнах Латинської Америки. - C. 254-259.
  35. Стадник В. Досвід армій провідних країн світу щодо патріотичного виховання особового складу. - C. 260-268.
  36. Наукове життя

  37. Вдович С. Теоретичні та методичні аспекти дослідження проблем підготовки робітничих кадрів із професій, що користуються сталим попитом на ринку праці (Інформація про Звітну науково-практичну конференцію Львівського уково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України). Рекомендації звітної науково-практичної конференції "Теоретичні та методичні аспекти дослідження проблем підготовки робітничих кадрів із професій, що користуються сталим попитом на ринку праці”. - C. 269-273.
  38. Видатні українські вчені

  39. Камінецький Я. Пам’яті видатного вченого-педагога. - C. 274-275.
  40. Наші автори. - C. 276-278.
  41. Пам'ятка авторові. - C. 279.
2013
№ 2

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського