Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15320/2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мистецтво та освіта : наук.- метод. журн..- Київ Arts and education Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.10.2024 р., через 155 днів
- Титул, зміст.
- Благова Т. О. Концепти мистецько-педагогічної школи Мирослава Вантуха в розвитку хореографічної освіти України. - C. 2-8.
- Ничкало С. А. Творчість архітекторів української діаспори: вияв злету національного духу. - C. 9-15.
- Комаровська О. А. Музика як рефлексія війни: осмислення з учнями реалій сьогодення на уроках мистецтва. - C. 16-21.
- Лян Чень Музично-сценічне мистецтво Китаю та України в учнівському просвітницькому проєкті: на перетині протилежностей. - C. 21-25.
- Масол Л. М. Принципи методики навчання інтегрованого курсу "Мистецтво" в 5 класі НУШ. - C. 26-36.
- Гайдамака О. В. Викладання мистецтва у 5-му класі: методичні аспекти. - C. 36-42.
- Власова В. Г. Особливості організації дистанційного навчання мистецтва. - C. 43-47.
- Березовська Н. В. Використання "хмари слів" на уроках мистецтва. - C. 48-51.
- Холевінська Я. І. Втілення концепту мистецького образу Кобзаря. - C. 52-57.
- Мірошніченко А. О. Мобільний застосунок TikTok як освітнє середовище формування смислотвірної активності студентів закладів вищої художньої освіти. - C. 57-61.
- Житнік Т. С., Рагозіна В. В., Шерстюк Т. М. "Unity art project Melitopol". - C. 62-63.
| 2022 | | № 3
|
|
|
|