Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2022/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітні обрії : наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ Osvìtnì obrìï- Титул.
- Зміст.
Історія педагогіки та філософія освіти
- Деленко В. Перспективи впровадження ідей виховання толерантності в дошкільників засобами сучасної дитячої літератури в освітній процес закладу дошкільної освіти. - C. 4-11.
- Сверлюк Я., Сверлюк Л., Потапчук Т. Історичні витоки західноєвропейської музичної освіти. - C. 12-16.
- Oliyar М., Fomin К. Communicative competence as a means of students' social adaptation in the higher education environment. - C. 17-22.
Методика навчання
- Гамарник А., Яцура М., Рачій Б. Конспект – важливий інструмент підвищення якості освіти. - C. 23-28.
- Граматик Н. Використання інформаційних технологій дистанційного навчання у підготовці майбутніх учителів біології під час пандемії COVID-19. - C. 29-31.
- Лупінович С., Лапшина І. Місце і роль lego моделювання під час вивчення курсу "Методика викладання предметів математичної освітньої галузі". - C. 32-36.
- Макарук О. Педагогічний експеримент з підготовки майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів. - C. 37-40.
- Розлуцька Г., Назаров В. Використання цифрових інструментів онлайн-сервісу "Kahoot!" в організації ігрової діяльності здобувачів початкової освіти. - C. 41-45.
- Токмань Г. Вивчення літературного експресіонізму в середній школі: діалогічна технологія. - C. 46-48 .
- Kachak Т., Blyznyuk Т., Dutka І. Formation of value orientations of school students іn the context of language and literature education аnd distance learning. - C. 49-58.
Управління освітою
- Мельничук Л., Яшан Б., Кондур О. Поглиблене вивчення робототехніки у школі впровадженням вибіркових навчальних курсів. - C. 59-64.
- Скоморовська Н. Метафора як форма висловлення ідей. - C. 65-68.
- Червінська І., Струк А, Притуляк О., Никорак Я. Медіатехнології як ефективний засіб підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої освіти. - C. 69-73.
Професійна підготовка та освіта дорослих
- Загородня Т. Деякі аспекти підготовки студентів технічних спеціальностей. - C. 74-79.
- Мариновська О. Розвиток компетентності педагогічного партнерства вчителів у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 80-85.
- Михайлишин Г., Сороколіта О. Професійна підготовка фахових молодших бакалаврів: нормативно-правове та організаційне забезпечення. - C. 86-89.
- Сироткіна Ж., Чеботар Л. Формування у майбутніх учителів музики уявлення про музичне мистецтво як засіб міжособистісного спілкування. - C. 90-93.
- Цюняк О., Довбенко С. Проблема розвитку соціально-емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів у період війни. - C. 94-97.
- Шкурко А. Сучасні проблеми розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з психології. - C. 98-100.
- Khallo O. Professional training of future specialists in the medical field in high school education. - C. 101-104.
| 2022 | | № 2 (55)
|
|
|
|