Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки та філософія освіти

  4. Деленко В. Перспективи впровадження ідей виховання толерантності в дошкільників засобами сучасної дитячої літератури в освітній процес закладу дошкільної освіти. - C. 4-11.
  5. Сверлюк Я., Сверлюк Л., Потапчук Т. Історичні витоки західноєвропейської музичної освіти. - C. 12-16.
  6. Oliyar М., Fomin К. Communicative competence as a means of students' social adaptation in the higher education environment. - C. 17-22.
  7. Методика навчання

  8. Гамарник А., Яцура М., Рачій Б. Конспект – важливий інструмент підвищення якості освіти. - C. 23-28.
  9. Граматик Н. Використання інформаційних технологій дистанційного навчання у підготовці майбутніх учителів біології під час пандемії COVID-19. - C. 29-31.
  10. Лупінович С., Лапшина І. Місце і роль lego моделювання під час вивчення курсу "Методика викладання предметів математичної освітньої галузі". - C. 32-36.
  11. Макарук О. Педагогічний експеримент з підготовки майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів. - C. 37-40.
  12. Розлуцька Г., Назаров В. Використання цифрових інструментів онлайн-сервісу "Kahoot!" в організації ігрової діяльності здобувачів початкової освіти. - C. 41-45.
  13. Токмань Г. Вивчення літературного експресіонізму в середній школі: діалогічна технологія. - C. 46-48 .
  14. Kachak Т., Blyznyuk Т., Dutka І. Formation of value orientations of school students іn the context of language and literature education аnd distance learning. - C. 49-58.
  15. Управління освітою

  16. Мельничук Л., Яшан Б., Кондур О. Поглиблене вивчення робототехніки у школі впровадженням вибіркових навчальних курсів. - C. 59-64.
  17. Скоморовська Н. Метафора як форма висловлення ідей. - C. 65-68.
  18. Червінська І., Струк А, Притуляк О., Никорак Я. Медіатехнології як ефективний засіб підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої освіти. - C. 69-73.
  19. Професійна підготовка та освіта дорослих

  20. Загородня Т. Деякі аспекти підготовки студентів технічних спеціальностей. - C. 74-79.
  21. Мариновська О. Розвиток компетентності педагогічного партнерства вчителів у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 80-85.
  22. Михайлишин Г., Сороколіта О. Професійна підготовка фахових молодших бакалаврів: нормативно-правове та організаційне забезпечення. - C. 86-89.
  23. Сироткіна Ж., Чеботар Л. Формування у майбутніх учителів музики уявлення про музичне мистецтво як засіб міжособистісного спілкування. - C. 90-93.
  24. Цюняк О., Довбенко С. Проблема розвитку соціально-емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів у період війни. - C. 94-97.
  25. Шкурко А. Сучасні проблеми розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з психології. - C. 98-100.
  26. Khallo O. Professional training of future specialists in the medical field in high school education. - C. 101-104.
2022
№ 2 (55)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського