Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педогіки та філософія освіти

  4. Вітченко А., Вітченко А. Микола Рибников та Альберт Пінкевич як фундатори біографічного методу в педагогіці. - C. 4-9.
  5. Дарійчук C., Ніколайчук О., Слобожанінов А. Особливості формування фізкультурної термінології та її оприлюднення у пресі Буковини (кінець ХІХ – початок ХХ століть). - C. 10-13.
  6. Жук А. Патріотично-повчальні мотиви в гоміліях єпископа Української греко-католицької Церкви Михайла Сабриги. - C. 14-17.
  7. Козловський Ю., Вовчаста Н., Цюприк А. Особливості наукової освіти викладача вищої школи. - C. 18-21.
  8. Пулькас Н., Яблонь Л. Конективізм і поняття штучного інтелекту. - C. 22-25.
  9. Цибанюк О. Особливості організації форм фізичного виховання школярів сучасної Румунії. - C. 26-29.
  10. Деркачова О., Ушневич С. Використання карток ПРОППА в початковій школі під час роботи з казкою. - C. 30-35.
  11. Криштанович М. Пошук нових ефективних форм і методів дистанційної правової освіти. - C. 36-39.
  12. Кузенко О., Ніколаєску І., Нікітська Ю. Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії. - C. 40-42.
  13. Стахів М. Формування громадянської компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами художнього слова. - C. 43-46.
  14. Хімчук Л., Червінська І. Суб'єктно-середовищний підхід до організації соціокультурного простору закладу освіти. - C. 47-52.
  15. Яцура М., Гамарник А., Рачій Б. Дистанційне навчання – невід’ємна частина освітнього процесу у вищій школі. - C. 53-60.
  16. Romanyshyn І., Romanyshyn Y. Developing efl students' learner autonomy through project work. - C. 61-66.
  17. Управління освітою

  18. Гой Н., Жук О., Басараб В. Модель управління системою мотивації персоналу в закладах освіти. - C. 67-72.
  19. Гуменюк Г., Ткачівська І., Цап І. Туризм як засіб корекції психоемоційного стану учасників АТО. - C. 73-77.
  20. Balukh M. Psychological and pedagogical approaches to the formation of healthcare competences of future primary teachers. - C. 78-81.
  21. Професійна підготовка та освіта дорослих

  22. Гнатенко Т. Реалізація моделі та організаційно-методичних умов неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю. - C. 82-87.
  23. Дубковецька І., Побігун Н. Професійна підготовка майбутніх медичних працівників до роботи в умовах пандемії. - C. 88-92.
  24. Криштанович С., Сущенко Л., Скальський Д. Модель формування професійної компетентності як результат педагогічного моделювання розвитку майбутнього фахівця. - C. 93-96.
  25. Чубій І. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення фахівців у системі вищої медичної освіти. - C. 97-100.
  26. Шингоф І. Культурологічний підхід до формування професійного cаморозвитку вчителя-філолога. - C. 101-105.
2021
№ 2 (53)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського