Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітні обрії : наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ Osvìtnì obrìï- Титул.
- Зміст.
Історія педогіки та філософія освіти
- Вітченко А., Вітченко А. Микола Рибников та Альберт Пінкевич як фундатори біографічного методу в педагогіці. - C. 4-9.
- Дарійчук C., Ніколайчук О., Слобожанінов А. Особливості формування фізкультурної термінології та її оприлюднення у пресі Буковини (кінець ХІХ – початок ХХ століть). - C. 10-13.
- Жук А. Патріотично-повчальні мотиви в гоміліях єпископа Української греко-католицької Церкви Михайла Сабриги. - C. 14-17.
- Козловський Ю., Вовчаста Н., Цюприк А. Особливості наукової освіти викладача вищої школи. - C. 18-21.
- Пулькас Н., Яблонь Л. Конективізм і поняття штучного інтелекту. - C. 22-25.
- Цибанюк О. Особливості організації форм фізичного виховання школярів сучасної Румунії. - C. 26-29.
- Деркачова О., Ушневич С. Використання карток ПРОППА в початковій школі під час роботи з казкою. - C. 30-35.
- Криштанович М. Пошук нових ефективних форм і методів дистанційної правової освіти. - C. 36-39.
- Кузенко О., Ніколаєску І., Нікітська Ю. Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії. - C. 40-42.
- Стахів М. Формування громадянської компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами художнього слова. - C. 43-46.
- Хімчук Л., Червінська І. Суб'єктно-середовищний підхід до організації соціокультурного простору закладу освіти. - C. 47-52.
- Яцура М., Гамарник А., Рачій Б. Дистанційне навчання – невід’ємна частина освітнього процесу у вищій школі. - C. 53-60.
- Romanyshyn І., Romanyshyn Y. Developing efl students' learner autonomy through project work. - C. 61-66.
Управління освітою
- Гой Н., Жук О., Басараб В. Модель управління системою мотивації персоналу в закладах освіти. - C. 67-72.
- Гуменюк Г., Ткачівська І., Цап І. Туризм як засіб корекції психоемоційного стану учасників АТО. - C. 73-77.
- Balukh M. Psychological and pedagogical approaches to the formation of healthcare competences of future primary teachers. - C. 78-81.
Професійна підготовка та освіта дорослих
- Гнатенко Т. Реалізація моделі та організаційно-методичних умов неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю. - C. 82-87.
- Дубковецька І., Побігун Н. Професійна підготовка майбутніх медичних працівників до роботи в умовах пандемії. - C. 88-92.
- Криштанович С., Сущенко Л., Скальський Д. Модель формування професійної компетентності як результат педагогічного моделювання розвитку майбутнього фахівця. - C. 93-96.
- Чубій І. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення фахівців у системі вищої медичної освіти. - C. 97-100.
- Шингоф І. Культурологічний підхід до формування професійного cаморозвитку вчителя-філолога. - C. 101-105.
| 2021 | | № 2 (53)
|
|
|
|