Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітні обрії : наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ Osvìtnì obrìï- Титул.
- Зміст.
Історія педагогіки та філософія освіти
- Бронішевська О. Актуалізація наукового пізнання студентів наднніпрянських університетів під впливом європейсько-філософської ідейності (ХІХ – початок ХХ століть). - C. 4-7.
- Дороніна Т., Кожокар М. Особливості фізичного виховання в системі освіти сучасних європейських країн. - C. 8-11.
- Матковський М. Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка). - C. 12-15.
- Нагачевська З. Вища освіта української молоді у змісті діяльності представників Східної Галичини в австрійському парламенті наприкінці XIX – на початку XX століть. - C. 16-21.
- Овдійчук В. Структурно-компонентний аналіз поняття "критичне мислення" у психолого-педагогічному дискурсі. - C. 22-27.
- Тельна О. Ставлення батьків дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивної освіти в Україні. - C. 28-32.
- Цибанюк О. Національна олімпіада шкільного спорту як специфічна форма фізичного виховання учнів сучасної Румунії. - C. 33-37.
- Шевченко С. Організація інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами в добу незалежності України (2011–2017 роки). - C. 38-43.
- Kokkali D. The models of inclusive education: goals, implementation, methodology and evaluation. - C. 44-47.
- Mizithra S., Sokol M., Rozlutska G. Theoretical and pedagogical backgrounds to children's asperger syndrome definition. - C. 48-52.
Методика навчання
- Адамів М., Мацук Л., Кузенко О. Формування в дітей дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку ціннісного ставлення до життя. - C. 53-56.
- Гордій Н. Виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобом дитячої художньої літератури. - C. 57-62.
- Котик Т., Кєжковска І. Ознайомлення студентів закладів педагогічної освіти з унеском Василя Сухомлинського в методику навчання рідної мови. - C. 63-68.
- Оліяр М. Методика навчання мови на основі тексту: сучасні підходи. - C. 69-73.
- Чумак М. У чому полягає відмінність між теорією і практикою фізичного експерименту?. - C. 74-77.
- Яцура М., Гамарник А., Рачій Б. Силлабус та навчально-методичний комплекс дисциплін: спільності і відмінності. - C. 78-84.
- Andreieva О. Impact of literary works on developing emotional intelligence and raising human values. - C. 85-89.
Управління освітою
- Ґрещук В., Драніцина Н. Упровадження нового правопису у сферу освіти та культури. - C. 90-95.
- Сікорський П. Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій. - C. 96-100.
Професійна підготовка та освіта дорослих
- Дудка Т. До проблеми формування крос-культурної компетентності майбутніх туризмологів. - C. 101-106.
- Ковальчук В. Роль моделювання в удосконаленні професійної майстерності викладача закладу вищої освіти. - C. 107-110.
- Криштанович М. Досвід формування професійної компетентності в майбутніх фахівців образотворчого і декоративного мистецтва у європейських країнах. - C. 111-114.
- Кузенко П. Ознайомлення з музейно-галерейною справою та організацією виставкової діяльності як важлива складова професійної підготовки майбутніх митців. - C. 115-118.
- Стинська В., Прокопів Л. Технології формування лідера у процесі професійної підготовки викладача закладу вищої освіти. - C. 119-123.
- Buchkivska G., Baranovska V., Binytska K. Use of ict and folk decorative and applied arts in the process of professional training of future teachers. - C. 124-128.
| 2021 | | № 1 (52)
|
|
|
|