Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки та філософія освіти

  4. Бронішевська О. Актуалізація наукового пізнання студентів наднніпрянських університетів під впливом європейсько-філософської ідейності (ХІХ – початок ХХ століть). - C. 4-7.
  5. Дороніна Т., Кожокар М. Особливості фізичного виховання в системі освіти сучасних європейських країн. - C. 8-11.
  6. Матковський М. Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка). - C. 12-15.
  7. Нагачевська З. Вища освіта української молоді у змісті діяльності представників Східної Галичини в австрійському парламенті наприкінці XIX – на початку XX століть. - C. 16-21.
  8. Овдійчук В. Структурно-компонентний аналіз поняття "критичне мислення" у психолого-педагогічному дискурсі. - C. 22-27.
  9. Тельна О. Ставлення батьків дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивної освіти в Україні. - C. 28-32.
  10. Цибанюк О. Національна олімпіада шкільного спорту як специфічна форма фізичного виховання учнів сучасної Румунії. - C. 33-37.
  11. Шевченко С. Організація інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами в добу незалежності України (2011–2017 роки). - C. 38-43.
  12. Kokkali D. The models of inclusive education: goals, implementation, methodology and evaluation. - C. 44-47.
  13. Mizithra S., Sokol M., Rozlutska G. Theoretical and pedagogical backgrounds to children's asperger syndrome definition. - C. 48-52.
  14. Методика навчання

  15. Адамів М., Мацук Л., Кузенко О. Формування в дітей дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку ціннісного ставлення до життя. - C. 53-56.
  16. Гордій Н. Виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобом дитячої художньої літератури. - C. 57-62.
  17. Котик Т., Кєжковска І. Ознайомлення студентів закладів педагогічної освіти з унеском Василя Сухомлинського в методику навчання рідної мови. - C. 63-68.
  18. Оліяр М. Методика навчання мови на основі тексту: сучасні підходи. - C. 69-73.
  19. Чумак М. У чому полягає відмінність між теорією і практикою фізичного експерименту?. - C. 74-77.
  20. Яцура М., Гамарник А., Рачій Б. Силлабус та навчально-методичний комплекс дисциплін: спільності і відмінності. - C. 78-84.
  21. Andreieva О. Impact of literary works on developing emotional intelligence and raising human values. - C. 85-89.
  22. Управління освітою

  23. Ґрещук В., Драніцина Н. Упровадження нового правопису у сферу освіти та культури. - C. 90-95.
  24. Сікорський П. Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій. - C. 96-100.
  25. Професійна підготовка та освіта дорослих

  26. Дудка Т. До проблеми формування крос-культурної компетентності майбутніх туризмологів. - C. 101-106.
  27. Ковальчук В. Роль моделювання в удосконаленні професійної майстерності викладача закладу вищої освіти. - C. 107-110.
  28. Криштанович М. Досвід формування професійної компетентності в майбутніх фахівців образотворчого і декоративного мистецтва у європейських країнах. - C. 111-114.
  29. Кузенко П. Ознайомлення з музейно-галерейною справою та організацією виставкової діяльності як важлива складова професійної підготовки майбутніх митців. - C. 115-118.
  30. Стинська В., Прокопів Л. Технології формування лідера у процесі професійної підготовки викладача закладу вищої освіти. - C. 119-123.
  31. Buchkivska G., Baranovska V., Binytska K. Use of ict and folk decorative and applied arts in the process of professional training of future teachers. - C. 124-128.
2021
№ 1 (52)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського