Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мариновська О. Конкурентоспроможність особистості учня: реалізація концептуальної ідеї когнітивно-активних знань. - C. 4-10.
  4. Ульянова В. Аналіз сутності інноваційних педагогічних систем у контексті системи адаптивного управління якістю музичної освіти у ВПНЗ. - C. 11-14.
  5. Харківський В. Теоретико-методологічні аспекти розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі в післядипломній освіті. - C. 15-18.
  6. Чаговець А. Проблема взаємодії фізичного, морального й естетичного виховання у сучасній дошкільній педагогіці. - C. 19-22.
  7. Андрощук І. Форми підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності. - C. 23-26.
  8. Гузій І. Створення практико-орієнтованого освітнього середовища як умова формування конкурентоздатності майбутніх педагогів професійного навчання комп'ютерного профілю в системі соціального партнерства. - C. 27-29.
  9. Дума С. Сирітство як соціальне явище недостатньої уваги суспільства. - C. 30-32.
  10. Дутка Г. Особливості професійної підготовки майбутніх маркетологів сфери послуг. - C. 33-36.
  11. Захарченко Ю. Роль професійної мобільності у формуванні дослідницької компетентності як чинника успішної професійної діяльності майбутніх маркетологів. - C. 37-40.
  12. Ієвлєв О. Інтегративний характер змісту професійно-педагогічної мобільності фахівців з вищою освітою. - C. 41-44.
  13. Іконнікова М. Організаційно-педагогічні засади професійної підготовки філологів у вищих навчальних закладах України. - C. 45-50.
  14. Калінська О. Технології розвитку педагогічної майстерності викладача економічних дисциплін у вищому навчальному закладі. - C. 51-54.
  15. Мацеха В. До сутності поняття "професійна компетентність керівника коледжу". - C. 55-58.
  16. Павленко М. Критерії готовності до розвитку професійної мобільності викладачів філологічних дисциплін у міжкурсовий період. - C. 59-62.
  17. Павлиш Т. Наукові підходи та принципи розвитку професійної мобільності викладача інформатики. - C. 63-66.
  18. Саприкіна Л. Аналіз змісту професійної підготовки майбутніх художників-конструкторів. - C. 67-70.
  19. Сікорський П. Психолого-педагогічні проблеми у розвитку професійної освіти. - C. 71-73.
  20. Солтик О. Визначення й обґрунтування компонентів, критеріїв та показників професійної надійності вчителя фізичної культури. - C. 74-80.
  21. Стойчик Т. Управління якістю підготовки фахівців у професійних навчальних закладах: теоретичний аспект. - C. 81-83.
  22. Сулима Т. Методичні основи формування професійної компетентності майбутніх маркетологів. - C. 84-86.
  23. Сушенцев О. Педагогічні умови формування конкурентоздатності майбутніх слюсарів-електриків у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 87-90.
  24. Яворська Н. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів у контексті реформування освіти України. - C. 91-94.
  25. Tymkiv N. Formation of global profession-related foreign language competency on the basis of integrative approach as an important aspect of future engineers training for petroleum industry. - C. 95-97.
  26. Богоніс О. Характеристика компонетів моделі формування економічної компетентності майбутніх молодших спеціалістів готельного та ресторанного обслуговування. - C. 98-102.
  27. Брославська Г. Теоретичні основи формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики у процесі професійної підготовки. - C. 103-105.
  28. Вовк М., Савчук В. Науково-педагогічні підходи до формування навичок спілкування на уроках музичного мистецтва. - C. 106-108.
  29. Скоморовська Н. Організація самостійної роботи учнів на уроках української літератури. - C. 109-111.
  30. Уліщенко В. Особливості організації навчання літератури учнів – представників покоління Z. - C. 112-114.
  31. Замрозевич-Шадріна С. Правильне харчування дитини дошкільного віку як запорука її здоров'я. - C. 115-118.
  32. Ковальчук В. Освітня діяльність та її зв'язок з національними традиціями. - C. 119-121.
  33. Коленко А. Методологічні складові роботи над діалогом та монологом у класі сценічної мови та акторської майстерності. - C. 122-125.
  34. Стинська В. Центри соціальної підтримки материнства й дитинства в Україні: сучасні виклики суспільства (на прикладі Івано-Франківської області). - C. 126-130.
2017
№ 2 (45)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського