Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гирка І. М. Теоретичні та методологічні засади управління формуванням професійної компетентності в майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки. - C. 4-7.
  4. Калінська О. П. Теоретичний аналіз педагогічної майстерності викладачів сучасних вищих технічних навчальних закладів. - C. 8-10.
  5. Кравченя А. О. Система управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 10-13.
  6. Мариновська О. Я. Прогностична модель інноваційного розвитку школи: аспект технологічного проектування. - C. 13-16.
  7. Мінда Л. З. Сутнісно-змістові характеристики професійного розвитку вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 17-20.
  8. Нагачевська З. І. Становлення і розвиток системи професійної підготовки та підвищення кваліфікації учителів у Східній Галичині. - C. 21-26.
  9. Павлиш Т. Г. До питання професійно-педагогічної діяльності викладача коледжу. - C. 26-28.
  10. Султанова Л. Ю. Правові засади функціонування інституту магістратури та аспірантури в незалежній Україні. - C. 29-32.
  11. Цюняк О. П. Формування професійної мобільності майбутніх педагогів у вищих навчальних закладах. - C. 33-35.
  12. Dzhus О. V. Professional education of Ukrainian youth in Sofia Rusova's artistic legacy and practical activity in emigration. - C. 36-40.
  13. Гнатюк М. В. Хореографічні традиції Придністровської зони Покуття та особливості їх використання в сучасних школах. - C. 41-45.
  14. Замрозевич-Шадріна С. Р. Рухова активність як основа всебічного розвитку дитини дошкільного віку. - C. 46-48.
  15. Кіліченко О. І. Розвиток діагностичних умінь учителів початкової школи у процесі розв'язування навчально-професійних ситуацій. - C. 48-51.
  16. Лазарук Г. І., Бойків Л. Я. Іншомовна підготовка інженерів засобами інтенсивної методики. - C. 52-54.
  17. Морквян І. В. Модель формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики при вивченні природничо-математичних дисциплін. - C. 55-58.
  18. Оксенюк О. В. Соціально-виховне середовище освітнього закладу. (На прикладі управлінської діяльності директора Рівненської спеціалізованої школи "Центр надії" Н. Маринович). - C. 59-62.
  19. Сулима Т. С. Підготовка педагогів професійного навчання будівельного профілю до організації виробничого навчання учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 65-69.
  20. Сушенцев А. О. Технології професійного вдосконалення виробничого персоналу машинобудівної галузі у США. - C. 70-72.
  21. Сушенцева Л. Л., Косцова І. Г. Хімічний експеримент у політехнічній підготовці майбутніх інженерів хіміків-технологів. - C. 69-72.
  22. Харківська А. А. Літня педагогічна практика в системі професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 72-75.
  23. Шарата Н. Г. Управління художньо-естетичним вихованням студентської молоді Миколаївського національного аграрного університету. - C. 75-77.
  24. Korniienko V. International and regional mobility of scientists. - C. 78-80.
  25. Ziеba B. A. Profilaktyka narkomanii mlodziezy szkolnej. - C. 81-84.
2016
№ 1 (42)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського