Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наші автори. - C. 3.
  4. Педагогіка

  5. Агейчева А. Освітній менеджмент та моделі дистанційного навчання в університетах Швеції. - C. 4–7.
  6. Бедрій Х. Патріотичне виховання молодших школярів як проблема науково-педагогічних досліджень (кінець ХХ – початок ХХІ століть). - C. 7–9.
  7. Борин Г. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку. - C. 9–12.
  8. Джус О. Професійна підготовка молоді в українській студії пластичного мистецтва у Празі. - C. 12–15.
  9. Заборовський Я. Вступ до історії раннього християнства. - C. 16–21.
  10. Зозуляк-Случик Р., Костригіна Р. Формування відповідальності в дітей старшого шкільного віку. - C. 21–23.
  11. Зозуляк-Случик Р., Лесюк О. Психологічні особливості формування самооцінки підлітків. - C. 23–26.
  12. Кравчинська Т. Чинники розвитку мотивації професійної діяльності керівників дошкільних навчальних закладів. - C. 27–30.
  13. Нагачевська З. Ім'я і творча спадщина Тараса Шевченка на сторінках української педагогічної преси кінця ХІХ – початку ХХ століть. - C. 30–33.
  14. Пилипів О. Специфіка прогресивних ідей діяльності українських приватних початкових шкіл кінця ХХ – початку ХХІ століть. - C. 34–36.
  15. Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть). - C. 37–40.
  16. Русин Г. Історичний розвиток шкільної освіти в Галичині. - C. 40-43.
  17. Стинська В. Соціально-педагогічна підтримка материнства в сучасній Україні: правовий аспект. - C. 44-47.
  18. Чорна М. Гуманоцентрована концепція змісту туристської освіти в Україні. - C. 48-50 .
  19. Okunloye R. W. Teachers' Awareness of and Preparedness to Implement Inclusive Classroom Situations Principles in Inclusive Basic Schools in Winneba, Ghana. - C. 51-55.
  20. Методика навчання і виховання

  21. Адамович Г. Система вправ як провідний структурний компонент підручника з української мови для початкових класів. - C. 56-59.
  22. Басараб В. Структурна модель та динаміка сформованості ключових компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних у процесі професійної підготовки у ПТНЗ. - C. 60-63 .
  23. Гирка І. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки. - C. 64-67.
  24. Жданова-Неділько О. Особитісно розвивальні орієнтири вивчення педагогічних дисциплін. - C. 68-70.
  25. Ілійчук Л. Використання інтерактивних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 71-74 .
  26. Кіліченко О. Удосконалення професійного спілкування вчителів початкової школи у процесі розв'язування навчальних ситуацій. - C. 75-77.
  27. Любчик І. Стан освіти та проблема формування національної свідомості молоді в умовах українсько-польсько-словацького пограниччя впродовж ХХ століття. - C. 78-80.
  28. Морквян І. Формування інтелектуальних умінь майбутнього вчителя інформатики при створенні освітніх ресурсів за технологією веб-квест. - C. 81-84.
  29. Петриченко Л. Управління якістю вищої освіти – запорука професійного становлення студентів. - C. 85-88.
  30. Притуляк Л. Особливості формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі фахової підготовки. - C. 88-91.
  31. Тадаєва А. Розвиток соціальної компетентності молодших школярів засобами нових медіа. - C. 92-95 .
  32. Харківська А. Аналітичний огляд он-лайн платформ як інноваційних технологій післядипломної освіти для підвищення кваліфікації вчителів. - C. 95-98.
  33. Чаговець А. Сучасна професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Теоретичний аспект. - C. 99-102.
  34. Сторінками творчості

  35. Баран Є. З пониззя – на узвишшя. - C. 103-104.
  36. Карась Г. Персоналії української музичної культури в науковому доробку Володимира Качкана: причинки до студії. - C. 105-108.
2015
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського