Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наші автори. - C. 3.
  4. Глазунова Л. Ідеї формування естетичної компетентності молоді у вітчизняній науковій думці другої половини ХVІІІ–ХІХ століть. - C. 4-6.
  5. Горецька О. Відображення стану шкільництва і становища вчителя в літературних творах жінок-педагогів Західної України (друга половина ХІХ – перша третина ХХ століть). - C. 7-9.
  6. Агейчева А. Порівняльний аналіз дистанційного навчання в системі вищої освіти України та Швеції. - C. 10-11.
  7. Заборовський Я. Вселенські собори IV–VIII століть, їх місце в історії церкви та формуванні ідеології християнської цивілізації. - C. 12-18 .
  8. Масловська М. Дидактичний аналіз структури українознавства. - C. 19-20.
  9. Боднар О. Декомпозиція мети управління аналітико-експертною діяльністю у сфері освіти регіону. - C. 21-23.
  10. Матвеєва Н. Передовий педагогічний досвід та його роль у професійному розвитку педагога. - C. 24-26.
  11. Барабаш О. Система навчально-професійних задач для підготовки вчителів у післядипломній освіті. - C. 27-31.
  12. Рябова З. Вплив маркетингового управління на позитивний розвиток навчальної діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти. - C. 32-35.
  13. Оліяр М. Особистісно-прагматичний підхід у формуванні комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 36-39.
  14. Березюк Ю. Дидактичні умови підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до використання підручників зарубіжних видань. - C. 40-44.
  15. Картава Ю. Теоретичні аспекти осмислення феномена післядипломної освіти вчителя-філолога. - C. 44-46.
  16. Ковальчук В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчої особистості. - C. 47-49.
  17. Михайлюк І., Ваврик Т., Гобир Л. Аспекти формування інформаційної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 49-51.
  18. Яблонська Т. Рольові ситуації в системі структурування педагогічного знання в освітньому процесі університету. - C. 52-55.
  19. Гук І. Психологічні особливості реалізації аксіологічного підходу до навчально-виховної діяльності. - C. 55-59.
  20. Луцак С., Трефяк Н. Славетна парость могутнього роду (методичні рекомендації щодо вивчення життєвого і творчого шляху Лесі Українки). - C. 60-65.
  21. Вівчарик Н. Систематизація та закріплення вивченого про драму і драматичні жанри на уроці позакласного читання за п'єсою Івана Карпенка-Карого "Мартин Боруля". - C. 66-69 .
  22. Титова М. Професійна мовна підготовка у процесі навчання майбутніх інженерів. - C. 69-71.
  23. Лучицький Р. Термінологічна культура викладача. - C. 72-76.
  24. Бігун М. Використання платформи дистанційного навчання Moodle у післядипломній педагогічній освіті. - C. 77-82.
  25. Тимофій О., Чорна Л. Підготовка майбутніх фахівців з організації сільського зеленого туризму в Україні. - C. 83-84.
  26. Лазарук Г., Бойків Л. Комп'ютерне тестування як засіб перевірки якості знань студентів з іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах. - C. 85-88.
  27. Випасняк І., Сарабай В., Шевчук Г., Шпільчак А. Інноваційні підходи у фізичному вихованні студентської молоді. - C. 88-92.
  28. Благун Н. Формування мовленнєвої культури молодших школярів. - C. 92-94.
  29. Скоморовська Н. Розвиток критичного мислення під час уроків-досліджень. - C. 95-98 .
  30. Білоусова Л., Олефіренко Н. Роль електронних дидактичних ресурсів у забезпеченні успішності засвоєння змісту навчання учнями початкової школи. - C. 99-102 .
  31. Івасишин І. Підготовка учнів початкової школи до музично-виконавської діяльності. - C. 103-105.
  32. Березюк О. Науково-методичні засади підготовки учнівської молоді до дослідницької діяльності в умовах креативної педагогіки. - C. 105-107.
  33. Лабій Ю., Мердух І. Геопатогенні зони на території Карпатського туристичного регіону. - C. 108-110 .
  34. Джус О. Освітньо-виховна спрямованість життя й діяльності Івана Франка. - C. 111-114.
  35. Богданець-Білоскаленко Н. Образ учителя в педагогічних поглядах Якова Чепіги. - C. 115-116.
  36. Косило Х. Народний катехизм Григорія Врецьони. - C. 117-118.
  37. Стинська В., Клепар М. Життєвий шлях і творчий доробок Івана Брика (до 65-річчя з дня смерті). - C. 119-120.
2012
№ 2 (35)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського