Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж14572/2016/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Бізнес Інформ
: наук. журн..- Харків
Bìznes ìnform

  1. Титул, зміст.
  2. Закордонний досвід

  3. Сазонець О. М. Сучасні тенденції розвитку військово-промислового комплексу в провідних країнах світу. - C. 8-12.
  4. Сліпченко Т. О. Еволюція режиму інфляційного таргетування: аналіз зарубіжного досвіду. - C. 12-16.
  5. Регіональна економіка

  6. Кизим М. О., Хаустова В. Є., Козирєва О. В. Аналіз законодавства України з державної підтримки розвитку проблемних регіонів. - C. 17-27.
  7. Ярошенко І. В., Семигуліна І. Б. Соціально-економічний розвиток регіонів України в умовах зовнішніх та внутрішніх викликів. - C. 28-39.
  8. Економіко-математичне моделювання

  9. Магомедов М. С. Теоретико-методологічне забезпечення формування інструменту системи адаптивного управління якістю виробництва коксу. - C. 40-46.
  10. Дрозд А. О., Капустян В. О. Загальна модель ціноутворення кредитного та депозитного продуктів комерційного банку за умови випадкового запізнення при поверненні кредитів. - C. 47-51.
  11. Освіта і наука

  12. Ковнір Д. А. Аналітичне забезпечення надання освітніх послуг державними вищими навчальними закладами. - C. 52-57.
  13. Економіка промисловості

  14. Назарова Т. Ю. Аналіз стану діяльності промислових підприємств України. - C. 58-66.
  15. Касич А. О. Модернізація як стратегічне завдання розвитку промисловості України. - C. 67-72.
  16. Економіка торгівлі та послуг

  17. Лупак Р. Л., Хомицький А. І. Удосконалення методики оцінювання ефективності функціонування підприємств оптової торгівлі. - C. 73-79.
  18. Економіка транспорту і зв'язку

  19. Палант О. Ю. Економічне управління ризиком технічних збоїв у трамвайному русі. - C. 79-84.
  20. Шарко М. В., Буренко Ю. А., Скачков Н. И., Райтаровская Е. Н. Транспортный аутсорсинг в деятельности туристических предприятий. - C. 85-90.
  21. Тардаскіна Т. М., Манько М. П. Вплив провайдерів OTT-сервісів на діяльність операторів мобільного зв’язку України. - C. 91-96.
  22. Економіка підприємства

  23. Скриньковський Р. М., Клювак О. В. Діагностика рівня готовності підприємства до здійснення інноваційної стратегії. - C. 96-101.
  24. Сахно А. А. Мотиваційна гнучкість у досягненні прибутку машинобудівними підприємствами Вінницької області. - C. 102-107.
  25. Оксак А. О. Методологічні підходи до формування організаційно-економічного механізму злиттів та поглинань корпорацій. - C. 108-113.
  26. Tepliuk M. A., Budiaiev M. A. Investment Attractiveness of Enterprises in the Context of Effective Management of Resource Provision. - C. 114-118.
  27. Бухгалтерський облік і аудит

  28. Янчев А. В., Шеховцова Д. Д. Сучасна концепція організації внутрішнього аудиту в управлінні витратами підприємств ресторанного господарства. - C. 119-124.
  29. Романенко С. В. Розрахунки з використанням акредитивної форми: види та облікове відображення. - C. 125-130.
  30. Фінанси, грошовий обіг і кредит

  31. Зверук Л. А. Фінансова безпека – основа стабільного розвитку України. - C. 131-135.
  32. Долінський Л. Б. Аналіз статистики дефолтів банків України в розрізі кредитних рейтингів. - C. 136-146.
  33. Крутова А. С., Нестеренко О. О. Обліково-звітні аспекти монетизації продуктів ігрової індустрії з використанням електронних грошей. - C. 147-152.
  34. Менеджмент і маркетинг

  35. Ткаченко С. А. Інтегральний економічний моніторинг в умовах функціонально розвинутих систем стратегічного регулювання регіональної структури і територіальної організації суб’єктів промислової сфери національної підсистеми країни. - C. 153-163.
  36. Педченко Н. С., Яковенко Т. І. Науково-методичний підхід до розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств рекламної галузі. - C. 163-169.
  37. Методологія наукових досліджень в економіці

  38. Шевченко І. Ю. Методичні засади оцінювання розвитку трудового потенціалу на мезорівні. - C. 170-175.
2016
№ 7 (462)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського