Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101940/2023/11/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освіта. Інноватика. Практика : наук. журн..- Суми Osvita. Innovatyka. Praktyka- Титул.
- Зміст.
- Акімова О., Кузнецова О., Одарченко В. Інтегральна компетентність як складник професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта. - C. 7-12.
- Діда Г. Професійний саморозвиток особистості студента медичного коледжу: мотиваційно-цінісний компонент. - C. 13-17.
- Ісламова О. Сучасний досвід розвитку систем дистанційного навчання фахівців з охорони кордону в Литві, Латвії, Естонії та Фінляндії. - C. 18-25.
- Кисельов В., Балашов Д. Організація та проведення студентського дозвілля в умовах дистанційного навчання. - C. 26-30.
- Красницька О. Профілактика освітньої депривації засобами ораторської діяльності. - C. 31-38.
- Лобова В., Лобов С., Лобов Є. Аналіз цифрових інструментів для створення віртуальних екскурсій в освітньому процесі коледжів. - C. 39-44.
- Месарош Л. Еволюція становлення дисципліни історії математики через аналіз вітчизняних та зарубіжних літературних джерел. - C. 45-51.
- Петриченко Л. Професійне самовизначення особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 52-58.
- Приходько В., Томенко О., Конох А. Проблема залучення науковців до розвитку сфери фізичної культури і спорту в регіоні. - C. 59-66.
- Сікора Я. Філософський та загальнонауковий рівні методології проектування адаптивної системи професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 67-74.
- Тарапата-Більченко Л. Професіоналізація мозку: нейропедагогічні виміри музичної освіти. - C. 75-81.
- Тимкович І., Цьовх Л., Пономарьов С. Грамотність у фізичній культурі здобувачів вищої освіти як чинник їхнього здоров'язбереження. - C. 82-87.
- Тонне О. Теоретичний аналіз поняття педагогічна взаємодія учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти. - C. 88-94.
- Франчук Н. Технологія використання відкритого українського індексу цитувань для оцінювання результативності педагогічних досліджень. - C. 95-101.
- Чкана Я., Мартиненко О. Критичне мислення як важлива складова математичної компетентності майбутніх учителів математики. - C. 102-107.
| 2023 | Т. 11 | № 5
|
|
|
|