Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101521/2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Соціальна робота та соціальна освіта : журнал.- Умань Socìalʹna robota ta socìalʹna osvìta- Титул.
- Зміст.
- Бутиліна О., Євдокимова І. Самоменеджмент соціального працівника як управлінське завдання. - C. 5-13.
- Матрос О. Правове забезпечення соціальної інтеграції дітей з інвалідністю. - C. 14-23.
- Моргай Л. Формування соціального пакета на підприємстві: вітчизняний і зарубіжний досвіди. - C. 24-32.
- Песоцька Ю. Музейна діяльність у контексті соціокультурного та освітнього просторів. - C. 33-42.
- Потіщук О., Руденко Т. Інклюзивна освіта як складова соціальної роботи. - C. 43-51.
- Суровцева І. Удосконалення системи соціальної роботи через активізацію діяльності уповноваженого з прав людини. - C. 52-58.
- Тарасова Т. Поняття "успішна особистість старшокласника" в контексті реалізації гендерної політики України. - C. 59-76.
- Бондар С., Цімоха Р. Соціально-політична робота у період виборчих перегонів. - C. 77-85.
- Дзюба Н., Мукосеєва Л. Механізми наставництва для підвищення ефективності роботи з молоддю. - C. 86-97.
- Котелевець А. Волонтерство онлайн: виклики сьогодення. - C. 98-104.
- Кравченко О., Кулик М., Скочко М. Недержавні організації як суб’єкти соціального розвитку громад: досвід міжнародного благодійного фонду "Небайдужі”. - C. 105-111.
- Петренко О. Формування національної самосвідомості студентської молоді в процесі громадської діяльності (з досвіду роботи Регіонального комплексного науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ). - C. 112-118.
- Саранча І., Пастух Н. Соціально-психологічні чинники успішної адаптації дорослих осіб з ДЦП на рівні громади. - C. 119-128.
- Рябініна М. Соціально-педагогічне дослідження щодо виявлення маніпулятивних проявів у міжособистісних стосунках учнів. - C. 129-136.
- Фуштей О., Франко Н. Соціально-психологічна підтримка випускників реабілітаційних центрів у процесі соціалізації. - C. 137-146.
- Бойко О., Ісаченко В. Соціальна анімація як технологія інтеграції молоді з інвалідністю. - C. 147-153.
- Дзюбишина Н. Особливості формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді. - C. 154-163.
- Криловець М. Соціальне виховання молоді засобами музейної педагогіки. - C. 164-175.
- Лісовець О. Молодіжний центр як інноваційний інститут самореалізації молоді в Україні. - C. 176-183.
- Поліщук Н., Коляда Н. Волонтерська здоров’язбережувальна діяльність як форма соціального становлення студентської молоді. - C. 184-191.
- Чернета С. Сучасні характеристики молоді як об’єкта та суб’єкта в системі соціальних послуг. - C. 192-204.
- Данилов С. Формування соціально-професійної зрілості майбутнього педагога у науково-дослідній діяльності. - C. 205-211.
- Острянко Т. Готовність майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивного молодіжного середовища. - C. 212-219.
- Пришляк О. Професіограма фахівця соціономічної професії в контексті міжкультурності. - C. 220-227.
- Сичова В., Хижняк Л., Вакуленко С. Підвищення кваліфікації фахівців у сфері соціальної роботи в контексті неперервної освіти. - C. 228-240.
- Тарасенко Н., Рассказова О., Волкова К. Ґендерний аспект розвитку соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери як суб’єктів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища. - C. 241-250.
- Федяєва В., Бутенко Н. Робота з молодими вчителями у педагогічній спадщині В. Сухомлинського у вимірі сьогодення. - C. 251-259.
- Коляда Н. Рецензія на навчально-методичний посібник "Супроводжувач осіб з інвалідністю” (2020). - C. 260-262.
| 2021 | | Вип. 1 (6)
|
|
|
|