Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101520/2018/2/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг і цифрові технології
: наук. журн..- Одеса
Marketing ì cifrovì tehnologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Новітні технологічні інновації цифрового маркетингу. - C. 4-5.
  4. Yashkina O., Odinokov R. Marketing Research of the Market of Technologies of Virtual and Additional Reality in Ukraine. - C. 6-23.
  5. Гегедош К. В. Особливості становлення інтерактивно-інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці. - C. 24-47.
  6. Скіцько В. І. Цифрові технології сучасної логістики та управління ланцюгами поставок. - C. 48-63.
  7. Івченко І. Ю., Будорацька Т. Л. Розробка моделі розподілу ІТ-проектів на підприємствах галузі інормаційних технологій. - C. 64-73.
  8. Levitskaya A., Yanioglo N. Digital marketing technologies as an effective tool for promotion of tourism in the republic of Moldova. - C. 77-84.
  9. Атюшкіна В. В., Педько І. А. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу. - C. 85-103.
  10. Некрасова Л. А., Дискіна Н. А. Взаємодія стратегічного планування економічного розвитку виробничих підприємств та регіонального маркетингу. - C. 104-118.
2018
Т. 2
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського