Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101520/2018/2/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг і цифрові технології
: наук. журн..- Одеса
Marketing ì cifrovì tehnologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Державна політика в сфері вищої освіти:індикативні професійно орієнтовні дисципліни спеціальності "Маркетинг". - C. 4-9.
  4. Davidavičienė V., Chalfoun F. Soсial media network use in communication analyses of Arabic countries. - C. 10-20.
  5. Dereń A.-M., Skonieczny J. Marketing Intellectual Property. - C. 21-29.
  6. Кузьо Н. Є., Косар Н. С. Напрями активізації роздрібної торгівлі продуктами харчування на основі залучення Інтернет-технологій. - C. 30-42.
  7. Шандрівська О. Є., Якимишин Л. Я., Васильців Н. М. Стратегічна оцінка середовища розвитку річкових перевезень в Україні. - C. 43-57.
  8. Жегус О. В. Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти. - C. 58-75.
  9. Natorina A. O. Activity of retailers and FMCG producers in the digital age. - C. 76-86.
  10. Marulin S., Blazhko A., Zlatova I. Efficiency of neuromarketing in digital games. - C. 87-99.
2018
Т. 2
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського