Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101520/2018/2/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг і цифрові технології
: наук. журн..- Одеса
Marketing ì cifrovì tehnologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакції Український маркетинг: заснування Одеської школи. - C. 4-6.
  4. Sabaitytė J., Davidavičienė V. The analysis of Internet marketing research directions. - C. 7-20.
  5. Крикавський Є. В., Якимишин Л. Я. Компліментарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту. - C. 21-32.
  6. Семенова К. Д. Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємоз’вязків у кабінетних маркетингових дослідженнях. - C. 33-54.
  7. Ковальчук С. В., Ковінько О. М., Лісовський І. В. Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств. - C. 55-73.
  8. Fomin O. Marketing processes modeling using integrated dynamic models. - C. 74-82.
  9. Ілляшенко C. М., Шипуліна Ю. С, Ілляшенко Н. С. Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг. - C. 83-95.
  10. Larina Y., Lutsii K. Formation of organizational economic mechanism of marketing based partnership between enterprises. - C. 96-107.
2018
Т. 2
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського