Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101520/2017/1/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг і цифрові технології
: наук. журн..- Одеса
Marketing ì cifrovì tehnologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сохацька О. М., Легкий О. А. Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання ризику. - C. 4-31.
  4. Смерічевський С. Ф., Касьянов Н. В., Глушаченко С. С. Маркетингові дослідження кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі. - C. 32-40.
  5. Medzhybovska N. C. Crowdfunding as a new challenge for doing business. - C. 41-53.
  6. Борисова Т. М. Інструменти Інтернет-маркетингу некомерційних організацій України. - C. 54-76.
  7. Соколовська З. М., Капустян І. В. Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства. - C. 77-91.
  8. Антощук С. Г., Фомін О. О. Модель маркетингу, яка керується даними. - C. 92-101.
  9. Райко Д. В. Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачами. - C. 102-122.
2017
Т. 1
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського