Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101467/2023/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інтегровані комунікації
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Медіакомунікації

  4. Іващенко В. Л. Дистанційний лексикографічний дискурс: медіаплатформи комунікативної взаємодії. - C. 6-20.
  5. Терещук В. І. Медіакомунікації як інструмент пропагандистської боротьби "за серця та уми" на теренах ЦСЄ. - C. 21-28.
  6. Харамурза Д. В. Інформаційний тероризм як інструмент гібридної війни та фактор руйнації медіапростору. - C. 29-37.
  7. Гришин М. Г. Маніпулювання інформацією: теоретичні аспекти наукового дискурсу. - C. 38-43.
  8. Петренко С. І. Практикоорієнтована компонента в освітньо-професійній підготовці журналістів (на прикладі інтегрованої освітньої програми взаємодії з суспільним мовником). - C. 44-56.
  9. Погребняк І. В., Ясінська М. С. Специфіка культурної ідентичності у проблематиці сучасних медіа. - C. 57-62.
  10. Харченко О. В. Громадянська журналістика в Україні та глобалізаційні медіапроцеси в період російсько-української війни. - C. 63-66.
  11. Реклама та зв’язки з громадськістю

  12. Новохатько Л. М., Власов В. В. Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну. - C. 67-73.
  13. Афанасьєв І. Ю., Рябчук М. Ю. Реклама та PR клінінгових послуг в Україні (2010–2023 рр.). - C. 74-82.
  14. Новохатько Л. М., Снопкова В. С. Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення. - C. 83-88.
  15. Кузнєцова Т. В., Сопрун В. С. До проблеми відновлення культурних цінностей України: соціокультурні ініціативи. - C. 89-96.
2023
Вип. 2 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського