Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2020/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Byndas O. Peculiarities of highliting and interpreting news about controversy events in Ukraine by european media. - C. 7-12.
  4. Kameneva T. Didactics of digital century: issues and trends of e-learning development. - C. 13-20.
  5. Karupu O., Oleshko Т., Pakhnenko В. On peculiarities of teaching linear algebra to future IT specialists within the program "Education in english" of the national aviation university. - C. 21-26.
  6. Kovacheva A. Innovative technology for mastering mathematical concepts and mathematical terms. - C. 27-29.
  7. Semenikhina O., Yurchenko A., Udovychenko O., Litvinenko O. Pedagogical design and preparation of future specialists for use. - C. 30-33.
  8. Бажміна Е. А. SWOT-аналіз: планування застосування технології BYOD студентами машинобудівної галузі у закладах вищої освіти. - C. 34-39.
  9. Друшляк М. Г. Критеріальна основа дослідження рівнів сформованості візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики. - C. 40-44.
  10. Дудка О. М., Депутат В. Р. Можливості вивчення технологій 3D-моделювання архітектурних споруд в школі. - C. 45-50.
  11. Каленик М. В. Роль демонстраційного експерименту у формуванні в учнів природничо-наукової компетентності. - C. 51-55.
  12. Корнійчук О. Е. Особливості впровадження науково-технічних досліджень у процес навчання математичних дисциплін. - C. 56-60.
  13. Лі Сяося Педагогічне обґрунтування структури креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. - C. 61-66.
  14. Макаренко О. В., Макаренко К. С., Макаренко В. І., Матяш Л. О., Сілкова О. В. Методика складання задач з медичної і біологічної фізики в контексті сучасних педагогічних технологій. - C. 67-71.
  15. Мар'єнко М. В., Борисюк І. Ю. Гейміфікація освітнього процесу під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу учнями ЗЗСО. - C. 72-78.
  16. Москалюк М. М., Москалюк Н. В. Використання технологій дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів. - C. 79-84.
  17. Носенко Ю. Г., Сухіх А. C. Відкрита наука в контексті побудови суспільства знань і цифрових перетворень європейського простору. - C. 85-92.
  18. Одінцова О. О. До питання розв'язування рівнянь, що містять цілу та дробову частини числа, графічним способом. - C. 93-99.
  19. Синюкова О. М., Чепок О. Л. Практико-орієнтована форма організації процесу навчання як необхідна передумова опанування конструктивних елементів евклідової геометрії у закладах загальної середньої освіти. - C. 100-106.
  20. Слободяник О. В. Інтерактивні моделі як ключовий фактор формування системного мислення старшокласників. - C. 107-111.
  21. Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М. Системно-синергетичний підхід у фаховій підготовці майбутнього вчителя природничих наук. - C. 112-118.
  22. Фонарюк О. В. Неформальна математична освіта: аналіз веб-ресурсів. - C. 119-123.
  23. Шамунова К. В. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування електронних освітніх ресурсів у процесі педагогічної практики. - C. 124-133.
  24. Шамшин О. П. Віртуалізація фізики та психолого-педагогічні аспекти. - C. 134-140.
  25. Шукатка О. В. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту як закономірність інформатизації суспільства. - C. 141-147.
  26. Яцура М. М., Гамарник А. М., Рачій Б. І. Інноваційна методика проведення лабораторних занять в умовах кредитно-модульної системи навчання студентів. - C. 148-152.
2020
№ 4 (26)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського