Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2020/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Беседiн Б. Б., Максименко І. О. Педагогічні умови використання дидактичної гри на уроках математики. - C. 7-9.
- Беседін Б. Б., Сипчук Є. Ю. Організація превентивної діяльності вчителя на уроках математики. - C. 10-14.
- Болілий В. О., Лунгол О. М., Суховірська Л. П. Дослідження алгоритму роботи крокоміра з використанням інерційних датчиків MEMS. - C. 15-20.
- Ботузова Ю. В. Забезпечення наступності навчання математики при підготовці до розв’язування задач ЗНО методом оцінки. - C. 21-28.
- Друшляк М. Г. Методологічні основи формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики у закладах вищої освіти: філософський рівень. - C. 29-33.
- Жучок Юл. В. Досвід впровадження дистанційного навчання математики в закладах вищої освіти. - C. 34-37.
- Жучок Ю. В. Класифікація двоелементних допельнапівгруп. - C. 38-42.
- Здещиц В. М., Здещиц А. В., Прихожа Ю. О. Використання технології BYOD під час виконання лабораторних робіт з фізики. - C. 43-49.
- Іванчук М. А., Кульчинський В. В. Проблема узгодження інформаційної пари викладач-студент: особливості вивчення курсу "Інформаційні технології в медицині" студентами спеціальності "Медична психологія". - C. 50-55.
- Івашина Ю. К., Гончаренко Т. Л., Плоткін Я. Д. Похибка застосування моделі лінійного струму до розрахунку магнітного поля струму в провіднику квадратного перерізу. - C. 56-60.
- Кисельов В. О., Балашов Д. І. Можливості неформальної освіти у формуванні готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів. - C. 61-66.
- Коваленко В. В., Литвинова С. Г., Мар’єнко М. В., Шишкіна М. П. Хмаро орієнтовані системи відкритої науки у навчанні і професійному розвитку вчителів: зміст основних понять дослідження. - C. 67-74.
- Коробова І. В., Барильник-Куракова О. А. Методичні особливості конструювання фізичних STEM-задач у процесі навчання майбутніх моряків. - C. 75-80.
- Король О. М. Робота з елементарною ГІС в процесі інформатичної підготовки майбутніх бакалаврів географії. - C. 81-87.
- Лазоренко С. А. Роль засобів фізичного виховання у формуванні інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в умовах змішаного навчання. - C. 88-92.
- Лебедєва І. Л., Норік Л. О. Ефективність е-learning студентів в умовах карантину на прикладі дисциплін математичного циклу. - C. 93-100.
- Черненко В. П., Киба І. І. Розвиток творчих здібностей на уроках інформатики за допомогою ТРВЗ-технології. - C. 101-107.
- Шульга Т. В. До питання визначення критеріїв та показників рівнів сформованості емоційної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. - C. 108-112.
- Ячменник М. М. Підготовка майбутнього вчителя української мови і літератури: інтеграція проєкту IREX "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". - C. 113-118.
| 2020 | | № 3(2) (25)
|
|
|
|