Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Bazurin V. The pedagogical conditions of successful system programming studying students of the speciality "Сomputer engineering". - C. 7-10.
- Берестовой А. М., Надточий В. А. Гравитационное красное смещение. - C. 11-15.
- Борозенець Н. С. Місце математичних дисциплін у професійній підготовці майбутніх фахівців-аграріїв. - C. 16-22.
- Гаріна С. М., Тверезовська Н. Т. Геололокація цільової аудиитороії закладів вищої освіти: обґрунтування території охоплення. - C. 23-28.
- Глазунова О. Г., Гуржій А. М., Волошина Т. В., Корольчук В. І., Пархоменко О. В. Неформальна освіта майбутніх фахівців з інформаційних технологій: організація, контент, інструменти. - C. 29-35.
- Друшляк М. Г. Принципи формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики у закладах вищої освіти. - C. 36-41.
- Збаравська Л. Ю., Чайковська О. В., Слободян С. Б. Професійно спрямоване навчання як запорука формування фахової компетентності майбутніх фахівців аграрно-технічої галузі. - C. 42-47.
- Івченко В. В. Вивчення лінійних та нелінійних моделей як невід'ємна складова курсу фізики у закладі вищої освіти. - C. 48-51.
- Краснобокий Ю. М., Ткаченко І. А., Декарчук С. О. Сучасні наукові уявлення про природничо-наукову картину світу. - C. 52-56.
- Ковтонюк М. М., Яковишена Л. О. Аналіз рівнів сформованості фахової компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. - C. 57-64.
- Лебедєва І. Л., Норік Л. О. Визначення ефективності імплементації концепції неперервної математичної підготовки в процес навчання майбутніх фахівців в галузі економіки і менеджменту. - C. 65-70.
- Лянна О. В. Статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту з відновлення мовленнєвого спілкування. - C. 71-75.
- Манькусь І. В., Недбаєвська Л. С., Дармосюк В. М., Дінжос Р. В. Технологічна компетентність майбутнього викладача природничо-математичних дисциплін як складова його професійної підготовки. - C. 76-82.
- Михайленко Л. Ф. Зарубіжний досвід методичної підготовки вчителів математики. - C. 83-90.
- Надточій В. О., Бєлошапка О. Я. Утворення дислокацій у приповерхневому шарі Ge під дією лазерного імпульсу. - C. 91-96.
- Павленко Л. В., Павленко М. П., Хоменко В. Г., Хоменко С. В., Скурська М. М. Інноваційні підходи до вивчення статистики майбутніми ІТ-фахівцями на основі використання мови програмування R. - C. 97-105.
- Рихтер Т. В., Абрамова И. В. Разработка модели информационной безопасности баз знаний. - C. 106-110.
- Рогова Т. В. Особливості морального виховання підлітків засобами народної педагогіки. - C. 111-115.
- Салтикова А. І., Завражна О. М., Стома В. М. Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів на спеціальному практикумі з фізики мікросвіту. - C. 116-121.
- Семеніхіна О. В., Юрченко А. О., Удовиченко О. М. Формування умінь візуалізувати начальний матеріал у майбутніх учителів фізики: результати педагогічного експерименту. - C. 122-128.
- Федчишин О. М., Мохун С. В. Тестові завдання міжпредметного змісту для формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики. - C. 129-133.
- Харченко І. І. Педагогічні умови формування у майбутніх фахівців з економіки культури професійної комунікації. - C. 134-138.
- Хміль Н. А. Проблема формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі: уточнююча характеристика. - C. 139-145.
- Шагова О. Ю. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх офіцерів збройних сил України до застосування STEM-технологій у професійній діяльності. - C. 146-151.
- Швець В. О. Коли і як має формуватися поняття алгебраїчного виразу в курсі алгебри і початків аналізу. - C. 152-156.
- Щелкунова Л. И., Емец М. С. Интеграция методов теории графов в архитектурно-строительное проектирование. - C. 157-163.
- Яковлєва О. М., Гаєвець Я. С., Каплун В. М. Розвиток числової лінії в курсі математики закладів загальної середньої освіти. - C. 164-170.
- Shkolnyi O., Zakhariichenko Yu. Modern thematic preparation for EIA in mathematics in Ukraine: coordinates and vectors, elements of combinatorics and stochastics. - C. 171-176.
- Schmelzer N., Kleine M. Basic education and fundamental ideas – clear combination of mathematical structures. - C. 177-185.
| 2020 | | № 1 (23)
|
|
|
|