Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Bazurin V. The pedagogical conditions of successful system programming studying students of the speciality "Сomputer engineering". - C. 7-10.
  4. Берестовой А. М., Надточий В. А. Гравитационное красное смещение. - C. 11-15.
  5. Борозенець Н. С. Місце математичних дисциплін у професійній підготовці майбутніх фахівців-аграріїв. - C. 16-22.
  6. Гаріна С. М., Тверезовська Н. Т. Геололокація цільової аудиитороії закладів вищої освіти: обґрунтування території охоплення. - C. 23-28.
  7. Глазунова О. Г., Гуржій А. М., Волошина Т. В., Корольчук В. І., Пархоменко О. В. Неформальна освіта майбутніх фахівців з інформаційних технологій: організація, контент, інструменти. - C. 29-35.
  8. Друшляк М. Г. Принципи формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики у закладах вищої освіти. - C. 36-41.
  9. Збаравська Л. Ю., Чайковська О. В., Слободян С. Б. Професійно спрямоване навчання як запорука формування фахової компетентності майбутніх фахівців аграрно-технічої галузі. - C. 42-47.
  10. Івченко В. В. Вивчення лінійних та нелінійних моделей як невід'ємна складова курсу фізики у закладі вищої освіти. - C. 48-51.
  11. Краснобокий Ю. М., Ткаченко І. А., Декарчук С. О. Сучасні наукові уявлення про природничо-наукову картину світу. - C. 52-56.
  12. Ковтонюк М. М., Яковишена Л. О. Аналіз рівнів сформованості фахової компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. - C. 57-64.
  13. Лебедєва І. Л., Норік Л. О. Визначення ефективності імплементації концепції неперервної математичної підготовки в процес навчання майбутніх фахівців в галузі економіки і менеджменту. - C. 65-70.
  14. Лянна О. В. Статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту з відновлення мовленнєвого спілкування. - C. 71-75.
  15. Манькусь І. В., Недбаєвська Л. С., Дармосюк В. М., Дінжос Р. В. Технологічна компетентність майбутнього викладача природничо-математичних дисциплін як складова його професійної підготовки. - C. 76-82.
  16. Михайленко Л. Ф. Зарубіжний досвід методичної підготовки вчителів математики. - C. 83-90.
  17. Надточій В. О., Бєлошапка О. Я. Утворення дислокацій у приповерхневому шарі Ge під дією лазерного імпульсу. - C. 91-96.
  18. Павленко Л. В., Павленко М. П., Хоменко В. Г., Хоменко С. В., Скурська М. М. Інноваційні підходи до вивчення статистики майбутніми ІТ-фахівцями на основі використання мови програмування R. - C. 97-105.
  19. Рихтер Т. В., Абрамова И. В. Разработка модели информационной безопасности баз знаний. - C. 106-110.
  20. Рогова Т. В. Особливості морального виховання підлітків засобами народної педагогіки. - C. 111-115.
  21. Салтикова А. І., Завражна О. М., Стома В. М. Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів на спеціальному практикумі з фізики мікросвіту. - C. 116-121.
  22. Семеніхіна О. В., Юрченко А. О., Удовиченко О. М. Формування умінь візуалізувати начальний матеріал у майбутніх учителів фізики: результати педагогічного експерименту. - C. 122-128.
  23. Федчишин О. М., Мохун С. В. Тестові завдання міжпредметного змісту для формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики. - C. 129-133.
  24. Харченко І. І. Педагогічні умови формування у майбутніх фахівців з економіки культури професійної комунікації. - C. 134-138.
  25. Хміль Н. А. Проблема формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій в освітньому процесі: уточнююча характеристика. - C. 139-145.
  26. Шагова О. Ю. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх офіцерів збройних сил України до застосування STEM-технологій у професійній діяльності. - C. 146-151.
  27. Швець В. О. Коли і як має формуватися поняття алгебраїчного виразу в курсі алгебри і початків аналізу. - C. 152-156.
  28. Щелкунова Л. И., Емец М. С. Интеграция методов теории графов в архитектурно-строительное проектирование. - C. 157-163.
  29. Яковлєва О. М., Гаєвець Я. С., Каплун В. М. Розвиток числової лінії в курсі математики закладів загальної середньої освіти. - C. 164-170.
  30. Shkolnyi O., Zakhariichenko Yu. Modern thematic preparation for EIA in mathematics in Ukraine: coordinates and vectors, elements of combinatorics and stochastics. - C. 171-176.
  31. Schmelzer N., Kleine M. Basic education and fundamental ideas – clear combination of mathematical structures. - C. 177-185.
2020
№ 1 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського