Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2019/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Kozlov D. Innovative culture in the mainstream development of the modern society: theoretical analysis. - C. 7-10.
- Білоусова Л. І., Гризун Л. Е., Житєньова Н. В. Проблеми реалізації холістичного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя інформатики. - C. 11-15.
- Гаріна С. М., Тверезовська Н. Т. Нерівномірність георозподілу цільової аудиторії закладів вищої освіти як фактор впливу на результати вступної кампанії. - C. 16-21.
- Герасимова К. В., Ткаченко Г. І. Статистичні ідеі в курсі фізики технічних університетів. - C. 22-27.
- Друшляк М. Г., Семеніхіна О. В. Організація автоматизованого контролю знань з використанням Plickers. - C. 28-35.
- Друшляк М. Г. Словник візуальної освіти: графічна культура, візуальна культура. - C. 36-44.
- Зайцева Т. В., Терещенкова О. В. Комп'ютерне моделювання в системі підготовки спеціалістів морської галузі. - C. 45-50.
- Володко И. М., Черняева С. В., Эглите И. В. Формирование исследовательских умений на примере научно-исследовательской деятельности учащихся средних школ Латвии. - C. 51-55.
- Іщенко Р. М. Роль першої лекції з фізики у формуванні мотивації студентів технічного університету до подальшого вивчення дисципліни. - C. 56-60.
- Карупу О. В., Олешко Т. А., Пахненко В. В. Про особливості викладання окремих розділів аналітичної геометрії англомовним студентам Національного авіаційного університету. - C. 61-67.
- Конюхов С. Л. Організаційно-методичні умови формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення об’єктно-орієнтованого програмування. - C. 68-74.
- Крутоус Т. П. Формування математичної компетентності у студентів економічних спеціальностей засобами ІКТ технологій. - C. 75-78.
- Лещенко М., Гринько В. Використання цифрових технологій у ході реалізації теорії множинного інтелекту в зарубіжних освітніх практиках. - C. 79-85.
- Лучанінова О. П. Фундаментальні та прикладні педагогічні дослідження в умовах вітчизняного ринку та європейських викликів. - C. 86-92.
- Мар’єнко М. В. Наукові платформи та хмарні сервіси, їх місце у системі наукової освіти вчителя. - C. 93-99.
- Павленко М. П., Павленко Л. В., Хоменко В. Г. Розробка застосунку для проведення анкетувань та тестувань в освітньому процесі мовою Python. - C. 100-107.
- Павлова Н. С., Войтович І. С. Самооцінювання сформованості методичної компетентності майбутніх учителів інформатики: аналіз проблеми дослідження. - C. 108-115.
- Слободяник О. В. Використання комп’ютерних моделей під час індивідуальної роботи учнів з фізики. - C. 116-123.
- Татауров В. П., Шишкіна М. П. Використання сервісів Microsoft Office 365 у процесі навчання дисципліни "Інформаційні технології в освіті" у закладі вищої педагогічної освіти. - C. 124-129.
- Шабельник Т. В., Горбашевська М. О., Нетреба М. М., Тимофєєва І. Б. Аналіз інформаційно-технічного інструментарію виявлення академічного плагіату. - C. 130-136.
- Юрченко А. О., Удовиченко О. М., Хворостіна Ю. В., Петренко С. І. Дослідження рівня знань майбутніх учителів фізики при використанні цифрових лабораторій. - C. 137-141.
- Яковлєва О. М., Каплун В. М. Аналіз завдань практичного змісту ЗНО з математики 2017-2019 років. - C. 142-149.
- Яловега І. Г. Витоки дизайн-мислення: евристика в перший та другий етапи розвитку філософії та науки. - C. 150-156.
- Криворот Т. Г. Оцінка методики підготовки студентів до застосування математичної статистики. - C. 157-160.
| 2019 | | № 4 (22)
|
|
|
|