Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2016/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Serdyukova N. V. Unconventional approaches to teaching college physics . - C. 9-15.
  4. Абрамчук В. С., Абрамчук І. В., Петрук Д. О., Пугач О. С., Руда О. Г., Шмулян Я. В. Базисні системи в задачах математичного моделювання. - C. 17-21.
  5. Безвербний І. А., Шишкіна М. П. Проектування прикладних програмних додатків навчального призначення засобами віртуальної машини. - C. 23-27.
  6. Демкова В. О. Модель формування експериментальної компетентності майбутніх учителів фізики і математики. - C. 29-33.
  7. Дущенко О. С. Використання інтернету в освіті: досвід зарубіжжя. - C. 35-42.
  8. Збаравська Л. Ю. Теоретичні аспекти міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх агроінженерів. - C. 43-48.
  9. Кліндухова В. М. Інтегративний характер задач умовної оптимізації та його роль у курсі вищої математики студентів морських спеціальностей. - C. 49-60.
  10. Корнійчук О. Е. Вивчення похідної разом із Maple. - C. 61-69.
  11. Павлова Н. Х. Гибридная мотивация в процессе обучения школьников. - C. 71-76.
  12. Пікуляк М. В. Моделювання сценаріїв адаптивного навчання в системі дистанційної освіти. - C. 77-81.
  13. Постіл С. Д., Шліхта А. М. Моделювання освітніх бізнес-процесів ВИШу. - C. 83-88.
  14. Свентецька Г. Д. Физический эксперимент как средство активизации познавательного интереса на уроках физики. - C. 89-93.
  15. Семеніхіна О. В. Впровадження моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань: теоретичний критерій. - C. 95-108.
  16. Семерня О. М. Методологія результативного навчання майбутніх учителів фізики в аспекті аналізування пізнання. - C. 109-114.
  17. Слободянюк І. Ю., Мисліцька Н. А., Бабич І. О. Модернізація навчального процесу з фізики шляхом орієнтування на домінуючий тип сприйняття інформації. - C. 115-119.
  18. Чуприна О. С. Формування технологічної компетентності майбутніх вчителів математики суспільно-гуманітарного профілю навчання. - C. 121-124.
  19. Шишенко І. В. Забезпечення прикладної спрямованості шкільного курсу математики в класах з гуманітарним профілем навчання. - C. 125-130.
2016
№ 3 (9)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського