Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101411/2020/11(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Підприємництво та інновації
: наук. журн. з питань економіки та бізнесу.- Київ
Pìdpriêmnictvo ta ìnnovacìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гросул В. А., Балацька Н. Ю. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії. - C. 7-12.
  4. Гурочкіна В. В. Інвестиційне забезпечення розвитку промислових підприємств в економіці емерджентного типу. - C. 13-22.
  5. Дубиніна С. М. Вплив інноваційного розвитку на економічні показники промислового підприємства. - C. 23-28.
  6. Журило В. В. Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних інтернет-мережах. - C. 29-36.
  7. Кащена Н. Б. Формування інноваційної стратегії управління економічною активністю підприємства торгівлі. - C. 37-43.
  8. Ушкаренко Ю. В., Чмут А. В., Соловйов А. І. Переваги кооперативної взаємодії під час виробництва та експорту органічної продукції. - C. 44-50.
  9. Фісун Ю. В., Арбора І. В. Використання маркетингових інструментів у роздрібній торгівлі будівельними товарами. - C. 51-55.
  10. Хитрова О. А. TQM як соціально-орієнтована філософія управління підприємством: суть та умови впровадження. - C. 56-61.
  11. Ярмолюк О. Я., Фісун Ю. В., Шаповалова А. А. Соціальні мережі як сучасний інструмент просування. - C. 62-65.
  12. Підвальна О. Г. Фактори розвитку сфери туризму: регіональний аспект. - C. 66-71.
  13. Безугла Л. С., Ільченко Т. В. Аналіз екотуристичної інфраструктури та формування її складових елементів. - C. 72-77.
  14. Samusevych Y., Solodukha M. Research of the impact of environmental taxation parameters on the indicators of socio-ecological-economic development. - C. 78-82.
  15. Доманчук А. І. Страховий інтерес як детермінанта управління фінансами страхових компаній. - C. 83-90.
  16. Жмурко Н. В. Аналіз ринку інформаційних технологій України. - C. 91-97.
  17. Колотуха С. М., Гвоздєй Н. І. Сучасні умови розвитку земельних відносин та іпотечного кредитування аграрних підприємств. - C. 98-104.
  18. Красностанова Н. Е., Стоян Р. Г. Людський капітал як чинник розвитку управлінських бізнес-процесів. - C. 105-111.
  19. Ливдар М. В., Федевич Л. С., Корначук О. Ю. Досвід процесу децентралізації у країнах Європи. - C. 112-117.
  20. Людвенко Д. В. Облік галузі тваринництва крізь призму інституціональної теорії бухгалтерського обліку. - C. 118-123.
  21. Єсіна О. Г., Лінгур Л. М. Інжинірінг бізнес-архітектури підприємства для прогнозування соціально-економічних процесів. - C. 124-130.
  22. Солнцев С. О., Гавриш Ю. О. Моделювання конкурентоспроможності видавничо-поліграфічних підприємств з урахуванням рівня їх інформаційної активності. - C. 131-137.
  23. Вихідні відомості.
2020
Вип. 11(2)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського