Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101395/2016/6(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії : наук. журн..- Запоріжжя- Титул.
- Зміст.
- Воронкова В. Г. Методологічні засади інформаційної економіки у проблемному полі глобалізованого соціуму. - C. 9-13.
- Кононова І. В. Класифікація розвитку соціально-економічних систем. - C. 14-18.
- Лемішовська О. С. Вплив облікових теорій на розвиток теорії та методики бухгалтерського обліку. - C. 19-22.
- Ключник А. В., Баришник Л. С. Стратегічні напрями виходу аграрних підприємств на ринок Європейського Союзу. - C. 23-26.
- Tkachenko I. V. Investment conditions for the sustainable development goals implementation. - C. 27-31.
- Білик В. В. Інноваційно-інвестиційний розвиток України. - C. 32-36.
- Вагілевич А. А. Поняття синтезу податкових методів як інструменту підвищення їх соціально-економічної ефективності. - C. 37-41.
- Газуда Л. М., Яремчук Н. В. Динаміка розвитку аграрного виробництва в Україні та областях Карпатського регіону. - C. 42-47.
- Золотых И. Б. Результативность научной деятельности научно-педагогического персонала в условиях экономики знаний. - C. 48-51.
- Котис Н. В. Оцінка інституційного забезпечення розвитку сектору домогосподарств. - C. 51-55.
- Носирєв О. О. Напрями вдосконалення механізмів управління промисловими комплексами. - C. 56-60.
- Солодовнік О. О. Теоретико-методологічні основи дослідження загроз фінансово-економічним інтересам сторін ППП. - C. 61-65.
- Сурай А. С. Теорія та методологія національної моделі ділового середовища: культурно-ментальні детермінанти. - C. 66-71.
- Тюхтій М. П., Бобко Н. А., Шкуренко І. М. Кластери як інноваційна форма організації бізнесу. - C. 72-75.
- Bezus R. M., Kobernyuk S. O. Mathematical modelling of the production and marketing of pork products at the enterprise level. - C. 76-80.
- Бесараб Д. А. Проблеми управління матеріальними ресурсами промислових підприємств в умовах євроінтеграції України. - C. 81-84.
- Гринько Т. В., Тімар І. В. Теоретичні підходи до формування механізму управління іміджем підприємств сфери послуг. - C. 85-90.
- Гурочкіна В. В. Формування та оцінювання науково-виробничого потенціалу підприємства. - C. 90-93.
- Дериколенко О. М. Теоретико-методичний підхід до формування оптимальної бізнес-моделі для венчурних промислових підприємств. - C. 94-97.
- Лазоренко Л. В. Міжнародні стандарти впровадження принципів соціальної відповідальності в діяльності компанії "Київстар". - C. 97-101.
- Мандра В. В. Особливості розроблення стратегічної карти логістичного центру. - C. 102-106.
- Мозговий Є. В. Техніко-економічний аналіз діяльності підприємств теплопостачання в Харківській області. - C. 107-111.
- Пасько О. В., Мартей Е. М. Багатостороння теорія корпоративного управління. - C. 112-117.
- Пермінова С. О., Башкіна А. С. Управління інтелектуальним капіталом у контексті загальної стратегії збільшення вартості компанії. - C. 118-122 .
- Пінчук Т. А. Щодо принципів управління програмами розвитку підприємства. - C. 122-125 .
- Радкевич Л. А. Медіапланування в системі рекламного менеджменту: аналіз етимологічних конструкцій. - C. 126-131.
- Рашман Б. Г. Науково-методичне забезпечення формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції. - C. 132-137.
- Рижко О. В. Зарубіжний досвід функціонування малого бізнесу. - C. 137-141.
- Сазонова С. В. Адаптація організаційно-економічного механізму управління телекомунікаційними підприємствами до умов кризової економіки. - C. 142-145.
- Сахно А. А. Оцінювання зусиль з долання мотивації руйнування машинобудівними підприємствами. - C. 146-151.
- Слепян Е. В., Замрій О. Ю. Обґрунтування стимулів підвищення продуктивності праці як важливого інструменту розвитку промислового підприємства. - C. 151-155.
- Старинець О. Г. Технології реалізації антикризового управління підприємства. - C. 156-159.
- Тюхтій М. П., Дробишева О. О., Глущенко М. І. Місце мотивації праці робітників в стратегії підприємства. - C. 160-164.
- Фінагіна О. В., Білан О. В., Матвієнко О. Д. Наукові засади управлінського консультування в системі сучасних знань менеджменту: інтереси бізнесу, галузі, регіонів. - C. 165-170.
- Robul Yu. V., Kharchenko K. O. Advertising and social media as modern trends for development of luxury brands management. - C. 171-175.
- Шаповалова Е. П. Використання концепції партнерського маркетингу в діяльності банківських установ. - C. 176-181.
- Швіндіна Г. О. Зміна парадигми стратегічного управління організаційним розвитком: від адаптації – до проактивності. - C. 182-186.
| 2016 | | Вип. 6(1) (06)
|
|
|
|