Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101384/2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти
: наук. електрон. вид..- Слов'янськ
Profesìonalìzm pedagoga: teoretičnì j metodičnì aspekti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Omelchenko S. Features of Socio-Cultural Activities in Primary School. - C. 5-13.
  4. Гаврілова Л. Оновлення методів музичного виховання у професійній підготовці майбутніх учителів музики в контексті інформатизації сучасної мистецької освіти. - C. 14-24.
  5. Варецька О. Критерії, показники та рівні розвитку діяльнісного компонента соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 25-37.
  6. Кулик Є. Концептуальні зміни в культурологічній підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 38-49.
  7. Гринько В. Педагогічні умови розвитку творчості майбутніх учителів. - C. 50-58.
  8. Кривошея Н. Зміст та структура мистецтвознавчої компетентності майбутніх музичних керівників дошкільних навчальних закладів. - C. 59-69.
  9. Попова О. Культурологічний підхід у системі професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови в умовах полікультурного середовища. - C. 70-77.
  10. Ступак О. Роль громадських організацій у процесі формування соціальної активності молоді. - C. 78-84.
  11. Хижняк І. Ґенеза професійної підготовки педагога початкової школи в Україні. - C. 85-97.
  12. Зубкова Л. Визначення структурних компонентів життєвої компетентності студентів класичних університетів. - C. 98-105.
  13. Остапчук Т. Структурно-функціональна модель формування інформаційної компетентності студентів технічних університетів. - C. 106-117.
  14. Плахотський О. Педагогічна філософія: роль і значення теорії у творчому пізнанні. - C. 118-125.
  15. Ся Цзюань. Емоційно-вольова надійність як предмет наукового аналізу. - C. 126-135.
  16. Чжан Цзінцзін. Діагностика рівнів сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики. - C. 136-147.
  17. Біличенко О., Помирча С. Інтегроване вивчення окремих тем із синтаксису як засіб підвищення лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 147-156.
  18. Білоусова Л., Пономарьова Н. Роль учителя інформатики у професійній орієнтації учнів загальноосвітніх шкіл на ІТ-спеціальності. - C. 157-166.
  19. Цибулько Л. Соціально-педагогічна робота з дітьми, вимушеними переселенцями, із зони воєнного конфлікту в спеціально створених містечках. - C. 167-178.
  20. Beskorsa O. Young Learners’ Rhythmic and Intonation Skills Through Drama. - C. 179-185.
  21. Вікторенко І., Євтухова Т. Готовність майбутнього вчителя до соціалізації молодшого школяра в галузі "Суспільствознавство" (теоретичний аспект). - C. 186-198.
  22. Сиротенко В. Вияв ознак етологічного жанру в казці Івана Франка "Лис Микита". - C. 199-208.
  23. Федь. І., Павлова В. Трудове виховання дітей молодшого шкільного віку в педагогічній системі А. Макаренка. - C. 209-216.
  24. Хващевська О. Взаємодія школи та сім’ї в процесі соціалізації сільського учня. - C. 217-224.
  25. Котов В. Формування професійної майстерності майбутніх керівників дитячих танцювальних колективів під час хореографічної діяльності в курсі "Теорії та методики народного танцю". - C. 225-235.
  26. Лаврентьєва Н. Структурно-функціональна модель формування творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 236-247.
  27. Пшеничних М., Кривохвостов В. Методичні принципи формування репертуару студентського оркестру народних інструментів. - C. 248-257.
  28. Чень Бо. Моделювання готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності в процесі музично-інструментального навчання. - C. 257-268.
  29. Чинчева Л. Процесуально-функціональний аналіз диригентсько-хорової підготовки студентів факультетів мистецтв. - C. 269-275.
  30. Величко В. Роль та місце дистанційної освіти в електронному навчанні. - C. 276-285.
  31. Lobachova I. Specifics of Implementing Technology of Associative Teaching English at Primary School. - C. 286-294 .
  32. Федоренко О. E-learning як платформа організації самоосвітньої діяльності майбутніх учителів. - C. 295-302.
  33. Iaburova O. E-Content as the Means of Forming Methodology Competence of Primary School Teachers of English. - C. 303-312 .
  34. Ishutina O. Implementing Project Technology into Monitoring of Prospective Ukrainian Language Teachers’ Linguomethodological Competence. - C. 313-319 .
  35. Катасонова Ю. Технології розроблення дистанційного курсу для підготовки вчителів початкових класів. - C. 320-330 .
  36. Куц М. Технологічний підхід у навчанні іноземних мов у вищих технічних навчальних закладах. - C. 331-340.
2016
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського