Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101374/2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний часопис Волині
.- Луцьк
Pedagogichnyi chasopys Volyni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Іванова В. Аналіз підготовки фахівців дошкільної освіти у Великій Британії в системі неперервної освіти зарубіжними ученими. - C. 7-14.
  4. Павлюк Н., Матящук О. Роль музики у духовному розвитку особистості. - C. 14-19.
  5. Потапчук Т. Теоретичні аспекти професійно-педагогічної позиції вчителя. - C. 20-24.
  6. Біда О., Сопівник Р., Кучай Т. Професійна позиція фахівця щодо здійснення англомовної освіти у сучасній українській початковій школі. - C. 25-30.
  7. Брушневська І. Особливості розвитку розумової активності дітей середнього дошкільного віку. - C. 30-36.
  8. Вітюк В. Самостійна робота у процесі формування правописної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 36-42.
  9. Hafiiak А. Formation of professional competence of future it specialists in ukrainian and foreign universities. - C. 43-49.
  10. Гончарук О., Дацюк В. До питання дотримання вимог під час підручникотворення ("Українська мова та читання" для 2-х класів). - C. 49-56.
  11. Козлов Д. Methodological approaches to innovative culture development of the future manager of the secondary educational institution within magister training process. - C. 56-61.
  12. П’явка І., П’явка М. Формування творчої особистості засобами музичного фольклору. - C. 61-67.
  13. Пріма Д. Критеріально-рівнева характеристика сформованості професійної позиції майбутнього вчителя початкової школи. - C. 67-72.
  14. Скрипник Н. Застосування проєктної технології у процесі вивчення сучасної української мови у ЗВО. - C. 72-77.
  15. Супрун М. Використання інтерактивних методів навчання у процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови у ВНЗ. - C. 78-84.
  16. Таргоній І. Методична підготовка наставників студентських груп до виховання толерантності у студентів педагогічних коледжів. - C. 85-90.
  17. Сидорук І. Характеристика мотиваційно-ціннісного компонента соціальної компетентності майбутнього соціального працівника. - C. 91-99.
  18. Смалько О., Савчук С. Готовність молоді до сімейного життя як особистісна духовна цінність. - C. 99-104.
  19. Чередник А. Структурно-рівневий аналіз готовності майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. - C. 105-113.
  20. Наші автори. - C. 114.
  21. Інформаційна сторінка. - C. 115-122.
  22. Зразок оформлення матеріалів. - C. 123-126.
2019
№ 4 (15)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського