Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101277/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Полісся
: наук. екон. журн..- Чернігів
Naukovyi visnyk Polissia

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Економіка та управління національним господарством

  4. Маслюк І., Маслюк Г. Модернізація етапів економіко-математичного моделювання розвитку складових інвестиційного потенціалу сільськогосподарського виробництва України. - C. 6-15.
  5. Котелевець Д. Категоріальний простір обґрунтування сутності цифрової економіки. - C. 16-29.
  6. Лозиченко О. Роль домогосподарств у розвитку національної економіки. - C. 30-39.
  7. Музика В. Теоретичні положення функціонування та розвитку мисливського господарства в Україні. - C. 40-52.
  8. Баженков Є. Системно-функціональний концептуалізм стратегічного управління освітньої галузі. - C. 53-61.
  9. Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка

  10. Гонта О. Дослідження розвитку кризових ситуацій у період пандемії COVID-19 у регіонах України. - C. 62-70.
  11. Ханін С. Становлення креативної економіки регіонів під впливом детермінант інтелектуальноінноваційного розвитку. - C. 71-79.
  12. Фінанси. Банківська справа та страхування

  13. Коваленко Ю., Біловус Т., Хелемський В., Шульга Т. Концептуальні засади інвестицій та їх особливості на ринках капіталу. - C. 80-92.
  14. Абрамова А. Тенденції розвитку та особливості управління операційними ризиками комерційних банків. - C. 93-104.
  15. Садчикова І. Теоретичні засади обґрунтування сутності поняття "кредитний ринок". - C. 105-121.
  16. Маркетинг

  17. Забаштанська Т. Сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. - C. 122-132.
2021
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського