Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262:Екон.н./2021/7(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
: наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки
Internauka. Èkonomičeskie nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Економіка

  4. Винник Р. Ю. Державне регулювання інклюзивної економіки в Україні. - C. 9-15.
  5. Гарькава В. Ф., Кліщевська А. Ю. Концептуальні підходи до управління економічною безпекою на регіональному рівні. - C. 16-23.
  6. Гоблик В. В., Реслер М. В., Дем’ян Я. Ю. Інвестиційна привабливість особистих селянських господарств у прикордонному регіоні. - C. 24-30.
  7. Єфімцева Л. О. Машино-технологічні станції із врахуванням історичного досвіду як один із напрямів розвитку ринку агротехнологічних робіт та послуг. - C. 31-39.
  8. Никоненко А. В., Капінус Л. В. Світова практика використання електронних систем для організації тендерів. - C. 40-45.
  9. Скриньковський Р. М., Хмиз М. В., Тиркало Ю. Є., Кайдрович Х. І., Гарасим Л. С. Інноваційні технології в управлінні бізнес-процесами підприємств сфери готельно-ресторанних та туристичних послуг. - C. 46-55.
  10. Смаглюк А. А., Покотило Т. В. Демократія, економічна складність і соціально-економічний розвиток: проблеми взаємозв’язку та шляхи їх підвищення в Україні. - C. 56-62.
  11. Маркетинг

  12. Fayvishenko D., Melnichenko O. Corporate style with media design tools. - C. 63-67.
  13. Значек Р. Р., Мунтян І. В., Князєва О. В. Удосконалення комунікаційної політики ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня № 1). - C. 68-74.
  14. Лозовська Г. М., Значек Р. Р. Digital-маркетинг: сучасні тенденції розвитку і особливості застосування його інструментів. - C. 75-81.
  15. Страшинська Л. В., Никоненко А. В. Маркетингова діяльність державного замовника при організації тендеру. - C. 82-86.
2021
№ 7(1) (51)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського