Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262:Екон.н./2021/12(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки Internauka. Èkonomičeskie nauki- Титул.
- Зміст.
Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика
- Скриньковський Р. М., Тиркало Ю. Є. Соціальна економіка та соціальна політика: спільні риси та відмінності (теоретичні аспекти). - C. 7-14.
Маркетинг
- Зеркаль А. В., Голомб В. В. Маркетингові комунікаційні стратегії підприємства в умовах цифровізації економіки. - C. 15-21.
- Омельянович О. Р., Боб’як А. В. Сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на автотранспортному підприємстві. - C. 22-29.
- Омельянович О. Р., Демішкан Ф. В. Обґрунтування стратегій диверсифікації діяльності автотранспортного підприємства та їх експериментальна перевірка. - C. 30-36.
- Сало Я. В., Іванова Є. О. Соціальна реклама як комунікаційний ресурс управління. - C. 37-42.
Менеджмент
- Cui L. A comparative analysis of the consumption structure of Chinese urban and rural residents. - C. 43-50.
- Lichen N. Management aspects of the research of the relationship of scale and efficiency of family farms in Henan province. - C. 51-57.
- Бахчиванжи Л. А., Барбінягра О. М. Фінансова складова формування інфраструктури зовнішньоторговельної діяльності малих суб’єктів господарювання аграрного сектора. - C. 58-70.
- Жигалкевич Ж. М., Єфімова Л. І. Особливості управління ресурсним потенціалом підприємства. - C. 71-79.
- Звягінцева О. Б., Матвієнко С. В., Назаренко І. В. Товарний менеджмент підприємств ресторанного господарства. - C. 80-85.
| 2021 | | № 12(2) (56)
|
|
|
|