Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262:Екон.н./2021/10(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки Internauka. Èkonomičeskie nauki- Титул.
- Зміст.
Готельно-ресторанна справа
- Непочатенко В. О. Особливості ціноутворення у готельному бізнесі. - C. 9-14.
Економіка
- Ємельянов О. Ю., Петрушка Т. О., Гавриляк А. С., Іванчина О. Р. Теоретичні засади управління обіговими коштами підприємств. - C. 15-22.
- Ільчук П. Г., Лещук Ю. В. Стратегічні характеристики формування команд проектів. - C. 23-28.
- Лесик Л. І., Ємельянов О. Ю., Мусійовська О. Б., Жигало О. Ю. Методичні засади оцінювання потенціалу підвищення конкурентоспроможності підприємств. - C. 29-36.
- Ліба Н. С., Головачко В. М., Павлюх Б. Б., Головачко В. В. Особливості ведення бухгалтерського обліку в умовах застосування сучасних інформаційних технологій. - C. 37-45.
- Онешко С. В., Пойдо О. К. Підвищення економічної ефективності діяльності судноплавних компаній: обліковий аспект. - C. 46-53.
- Пилипенко В. В., Грищенко І. Ю. Перспективи розвитку експортного потенціалу рослинницької галузі України. - C. 54-59.
- Пилипенко Н. М., Приходько А. Г. Мікроекономічний аналіз попиту на будівельні товари торговельного підприємства на регіональному ринку. - C. 60-67.
Маркетинг
- Гримак А. В., Кравців І. К., Урбан І. Р. Маркетинг, як економічна категорія інформаційного супроводу стандартизації систем управління якістю продукції підприємств ветмедицини. - C. 68-73.
- Сендецька С. В. Особливості розробки рекламного креативу для просування продукції птахівництва. - C. 74-80.
| 2021 | | № 10(1) (54)
|
|
|
|