Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262:Екон.н./2021/10(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
: наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки
Internauka. Èkonomičeskie nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Готельно-ресторанна справа

  4. Непочатенко В. О. Особливості ціноутворення у готельному бізнесі. - C. 9-14.
  5. Економіка

  6. Ємельянов О. Ю., Петрушка Т. О., Гавриляк А. С., Іванчина О. Р. Теоретичні засади управління обіговими коштами підприємств. - C. 15-22.
  7. Ільчук П. Г., Лещук Ю. В. Стратегічні характеристики формування команд проектів. - C. 23-28.
  8. Лесик Л. І., Ємельянов О. Ю., Мусійовська О. Б., Жигало О. Ю. Методичні засади оцінювання потенціалу підвищення конкурентоспроможності підприємств. - C. 29-36.
  9. Ліба Н. С., Головачко В. М., Павлюх Б. Б., Головачко В. В. Особливості ведення бухгалтерського обліку в умовах застосування сучасних інформаційних технологій. - C. 37-45.
  10. Онешко С. В., Пойдо О. К. Підвищення економічної ефективності діяльності судноплавних компаній: обліковий аспект. - C. 46-53.
  11. Пилипенко В. В., Грищенко І. Ю. Перспективи розвитку експортного потенціалу рослинницької галузі України. - C. 54-59.
  12. Пилипенко Н. М., Приходько А. Г. Мікроекономічний аналіз попиту на будівельні товари торговельного підприємства на регіональному ринку. - C. 60-67.
  13. Маркетинг

  14. Гримак А. В., Кравців І. К., Урбан І. Р. Маркетинг, як економічна категорія інформаційного супроводу стандартизації систем управління якістю продукції підприємств ветмедицини. - C. 68-73.
  15. Сендецька С. В. Особливості розробки рекламного креативу для просування продукції птахівництва. - C. 74-80.
2021
№ 10(1) (54)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського