Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262:Екон.н./2020/11(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки Internauka. Èkonomičeskie nauki- Титул.
- Зміст.
Готельно-ресторанна справа
- Чайка Т. Ю. Оптимізація системи показників матеріальних потоків у готельно-ресторанному бізнесі: логістичний аспект. - C. 9-13.
Маркетинг
- Бабич Д. В., Трофімова А. С. Спонсорство як ефективний інструмент маркетингових комунікацій торговельних центрів. - C. 14-20.
- Беркова О. П. Тенденції використання маркетингових технологій в туристичній сфері в умовах COVID 19. - C. 21-26.
- Дяченко К. В., Євтушенко В. А. Маркетинг впливу як ефективний інструмент просування бренду у соціальних мережах. - C. 27-33.
- Железняк К. Л. Конкуренція в умовах експансії товарів з демпінговими цінами. - C. 34-39.
- Радзіховська Ю. М. Комерційна розвідка як елемент маркетингового забезпечення підприємства. - C. 40-45.
Менеджмент
- Lytvynenko E., Kozlova T. Directions of improvement of risk management system in the field of logistics activities. - C. 46-50.
- Osondu M., Prokhorenko O. Organizational development concept definition: historical aspect and morphological analysis. - C. 51-58.
- Ліннікова Т. П., Яроміч С. А. Організаційна культура органів публічної влади та її субкультури. - C. 59-64.
- Олешко А. А., Басараб О. І. Формування корпоративної культури медіапідприємств. - C. 65-69.
- Світлична В. Ю., Кравцова С. В. Подолання стагнаційних процесів підприємствами туріндустрії шляхом диверсифікації напрямів їх діяльності. - C. 70-80.
- Cухомлин Л. В., Мурашко О. В. Застосування інформаційних технологій для підвищення ефективності управлінського контролю. - C. 81-89.
- Цапулич А. Ю., Гальків Л. І. Підприємництво в ІТ-сфері України: гендерний аспект. - C. 90-96.
- Шинкарук Л. В., Кубіцький С. О., Суханова А. В. Професійна компетентність як основа ефективної діяльності менеджерів освіти. - C. 97-105.
- Ярова Л. Г. Напрямки розвитку антикризового фінансового менеджменту. - C. 106-112.
| 2020 | | № 11(2) (43)
|
|
|
|