Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101189/2019/16<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітній простір України : наук. журн..- Івано-Франківськ- Титул.
- Зміст.
- Дубасенюк О., Самойленко О. Підготовка спеціалістів у галузі освіти дорослих: досвід Словацької Республіки. - C. 7-14.
- Кучай Т., Кучай О. Забезпечення якості вищої освіти в європейському освітньому просторі. - C. 15-19.
- Мединська А. Використання сучасних засобів ІКТ у професійній під-готовці майбутніх учителів: досвід Франції. - C. 20-29.
- Нагорна О. Регулювання юридичної освіти магістерського рівня в університетах Великої Британії. - C. 30-36.
- Федяєва В. Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях. - C. 37-45.
- Шевченко Ж. Супервізія практичної підготовки соціальних працівників у Польщі. - C. 45-55.
- Василенко К. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти. - C. 56-62.
- Дмітренко Н. Урахування індивідуального навчального стилю професійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студента. - C. 62-70.
- Добровольська Р. Реалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти шляхом впровадження міжпредметних зв’язків як педагогічної умови. - C. 70-78.
- Желанова В. Сутність та структура готовності майбутніх техніків-технологів до професійної самореалізації у контексті технологій харчування. - C. 79-84.
- Зінькова І. Структурно-функціональний аналіз поняття "підприємницька культура фахівців сфери послуг і туризму”. - C. 85-92.
- Козак Т. Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України. - C. 92-97.
- Лащівська Я. Професійна майстерність як основний компонент педагогічної культури. - C. 97-102.
- Лякішева А. Професійне самовизначення студентів педагогічних факультетів: сутність та структура поняття. - C. 102-109.
- Онищук І. Аналіз чинників розвитку культури самовираження майбутніх вихователів ЗДО у художній діяльності. - C. 109-116.
- Потапчук Т., Анненкова Н. До проблеми професійного розвитку майбутнього викладача. - C. 117-124.
- Пріма Д. Професійна орієнтація – передумова формування профе-сійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи. - C. 124-129.
- Татарін О., Мірошніченко В. Формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності: методичний аспект. - C. 129-136.
- Березовська Л., Колодчак Х. Соціалізація учнівської молоді в діяльності молодіжних і дитячих громадських організацій. - C. 137-143.
- Канішевська Л. Формування безпеки життя у старшокласників. - C. 143-150.
- Кулик І., Комановська М. Формування педагогічної культури у спілкуванні майбутніх соціальних педагогів з батьками учнів у процесі фахового навчання. - C. 150-156.
- Лемко Г., Гундяк М. Психокорекційна робота з соціально дезадап¬тованими підлітками. - C. 156-166.
- Лемко Г., Карпович Н. Особливості розвитку і поведінки дітей з різних типів неповних сімей. - C. 166-174.
- Литвиненко С. Феноменологія гри та ігрової діяльності: сучасні підходи. - C. 174-181.
- Сопівник І., Мацола В. Моніторинг ціннісних орієнтацій сучасної молоді. - C. 181-186.
- Федченко К. Формування ціннісного ставлення до здоров’я особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 186-192.
- Біда О., Гончарук В., Гончарук В. Сутнісна характе-ристика поняття "професійна мобільність”. - C. 193-198.
- Кецик-Зінченко У. Вплив англомовних фахових текстів на вивчення термінологічної лексики студентами немовних факультетів. - C. 198-205.
- Остапович Н., Лісовський Р., Туровська Л. Використання дидактичних ігор під час вивчення дисциплін природничого циклу у процесі фахової підготовки майбутніх лікарів. - C. 205-213.
- Чупахіна С. Теоретичні засади ІТ-підтримки інклюзивного навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами. - C. 214-226.
| 2019 | | Вип. 16
|
|
|
|