Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101189/2019/16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітній простір України
: наук. журн..- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дубасенюк О., Самойленко О. Підготовка спеціалістів у галузі освіти дорослих: досвід Словацької Республіки. - C. 7-14.
  4. Кучай Т., Кучай О. Забезпечення якості вищої освіти в європейському освітньому просторі. - C. 15-19.
  5. Мединська А. Використання сучасних засобів ІКТ у професійній під-готовці майбутніх учителів: досвід Франції. - C. 20-29.
  6. Нагорна О. Регулювання юридичної освіти магістерського рівня в університетах Великої Британії. - C. 30-36.
  7. Федяєва В. Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях. - C. 37-45.
  8. Шевченко Ж. Супервізія практичної підготовки соціальних працівників у Польщі. - C. 45-55.
  9. Василенко К. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти. - C. 56-62.
  10. Дмітренко Н. Урахування індивідуального навчального стилю професійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студента. - C. 62-70.
  11. Добровольська Р. Реалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти шляхом впровадження міжпредметних зв’язків як педагогічної умови. - C. 70-78.
  12. Желанова В. Сутність та структура готовності майбутніх техніків-технологів до професійної самореалізації у контексті технологій харчування. - C. 79-84.
  13. Зінькова І. Структурно-функціональний аналіз поняття "підприємницька культура фахівців сфери послуг і туризму”. - C. 85-92.
  14. Козак Т. Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України. - C. 92-97.
  15. Лащівська Я. Професійна майстерність як основний компонент педагогічної культури. - C. 97-102.
  16. Лякішева А. Професійне самовизначення студентів педагогічних факультетів: сутність та структура поняття. - C. 102-109.
  17. Онищук І. Аналіз чинників розвитку культури самовираження майбутніх вихователів ЗДО у художній діяльності. - C. 109-116.
  18. Потапчук Т., Анненкова Н. До проблеми професійного розвитку майбутнього викладача. - C. 117-124.
  19. Пріма Д. Професійна орієнтація – передумова формування профе-сійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи. - C. 124-129.
  20. Татарін О., Мірошніченко В. Формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності: методичний аспект. - C. 129-136.
  21. Березовська Л., Колодчак Х. Соціалізація учнівської молоді в діяльності молодіжних і дитячих громадських організацій. - C. 137-143.
  22. Канішевська Л. Формування безпеки життя у старшокласників. - C. 143-150.
  23. Кулик І., Комановська М. Формування педагогічної культури у спілкуванні майбутніх соціальних педагогів з батьками учнів у процесі фахового навчання. - C. 150-156.
  24. Лемко Г., Гундяк М. Психокорекційна робота з соціально дезадап¬тованими підлітками. - C. 156-166.
  25. Лемко Г., Карпович Н. Особливості розвитку і поведінки дітей з різних типів неповних сімей. - C. 166-174.
  26. Литвиненко С. Феноменологія гри та ігрової діяльності: сучасні підходи. - C. 174-181.
  27. Сопівник І., Мацола В. Моніторинг ціннісних орієнтацій сучасної молоді. - C. 181-186.
  28. Федченко К. Формування ціннісного ставлення до здоров’я особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 186-192.
  29. Біда О., Гончарук В., Гончарук В. Сутнісна характе-ристика поняття "професійна мобільність”. - C. 193-198.
  30. Кецик-Зінченко У. Вплив англомовних фахових текстів на вивчення термінологічної лексики студентами немовних факультетів. - C. 198-205.
  31. Остапович Н., Лісовський Р., Туровська Л. Використання дидактичних ігор під час вивчення дисциплін природничого циклу у процесі фахової підготовки майбутніх лікарів. - C. 205-213.
  32. Чупахіна С. Теоретичні засади ІТ-підтримки інклюзивного навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами. - C. 214-226.
2019
Вип. 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського