Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101189/2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітній простір України
: наук. журн..- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кравець Н. Форми організації екологічного виховання дітей 6–7-річного віку в сільських дошкільних закладах України на зламі ХХ – ХХІ ст.. - C. 3-7.
  4. Нич О. Педагогічні умови сімейного виховання дітей в українській діаспорі США: історичний аспект. - C. 7-11.
  5. Улюкаєва І. Соціокультурні умови становлення та розвитку дошкільної освіти в Україні наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 11-18.
  6. Ющак К. Formalna i nieformalna edukacja obywatelska w dobie globalizacji. - C. 18-24.
  7. Балаєва К. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до застосування інноваційних технологій у практичній діяльності з дітьми. - C. 25-30.
  8. Білавич Г., Багрій М. Формування мовленнєвої обізнаності студентів у процесі вивчення дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 30-34.
  9. Борин Г. Розвиток творчості майбутнього педагога в процесі професійної підготовки. - C. 35-39.
  10. Будник О. Методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до соціально-педагогічної діяльності. - C. 39-47.
  11. Веркалець М. Особливості навчального процесу сільської школи І ступеня в умовах інформатизації освітнього простору: до аналізу проблеми. - C. 47-52.
  12. Гуменюк І. Формування термінологічної компетенції студентів у контексті викладання дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 52-57.
  13. Зайцева Л. Формування готовності майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу до організації індивідуалізованого навчання в процесі фахової підготовки. - C. 57-64.
  14. Зданевич Л. Підвищення якості освіти студентів на засадах інформаційних технологій. - C. 64-67.
  15. Лисенко-Гелемб'юк К. Соціально-психологічна модель саморегуляції у подоланні міжособистісних конфліктів майбутніх педагогів. - C. 67-72.
  16. Марчій-Дмитраш Т. Сучасні тенденції підготовки педагога до формування іншомовної комунікативної компетенції дітей дошкільного віку. - C. 73-77.
  17. Мацук Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування активного мовлення молодших школярів на уроках рідної мови. - C. 78-82.
  18. Машкіна Л. Формування інноваційної освітньої культури майбутнього педагога ДНЗ. - C. 82-87.
  19. Пісоцька Л. Сучасні виміри формування особистості майбутнього вихователя в системі вищої освіти України. - C. 87-92.
  20. Циплюк А. Підготовка майбутніх вихователів до створення здоров'язбережувального середовища у дошкільному навчальному закладі: теоретичні аспекти. - C. 92-96.
  21. Дем'яненко С. Ґенеза метамовних проявів у дітей дошкільного віку. - C. 97-102.
  22. Дутка І. Робота з дітьми групи ризику: до питання класифікації відхилень у поведінці дошкільників. - C. 102-105.
  23. Заредінова Є., Горішняк А. Формирование гендерных стереотипов в процессе социализации детей. - C. 105-112.
  24. Кирста Н. Виховання дітей трудових мігрантів в умовах освітнього закладу. - C. 112-117.
  25. Lysenko N. Educational ideal of Ukrainian Ethnopedagogies. - C. 117-124.
  26. Maciqg J. Teacher of early education in the role of a trapper-creator of liberating education. - C. 124-135.
  27. Стинська В. "Соціально-педагогічна підтримка дитинства й материнства": дефінітивно-понятійна сутність. - C. 136-141.
  28. Труш Н. Формування усвідомленого ставлення старших дошкільників до здоров’я в умовах ДНЗ та сім'ї. - C. 141-145.
  29. Імбер В. Проблеми упровадження комп'ютерних технологій в освітній процес ДНЗ. - C. 146-150.
  30. Лазарович Н. Розвиток пізнавальної активності обдарованих дітей раннього віку шляхом впровадження інтерактивних методів їх навчання. - C. 150-154.
  31. Макаренко Л. Театралізована діяльність дошкільників як фундамент базових компетенцій. - C. 154-160.
  32. Малиновська Н. Інноваційне проектування процесу навчання як педагогічна проблема. - C. 160-164.
  33. Матішак М. Соціальна компетентність молодшого школяра: теоретичні аспекти. - C. 165-170.
  34. Чупахіна С. Формування математичної компетенції сучасних першокласників в умовах інформаційного простору. - C. 170-174.
2014
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського