Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2017/4.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодий вчений
: наук. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баркасі В. В. Професійні компетенції майбутніх викладачів іноземних мов у сучасному суспільстві. - C. 1-4.
  4. Ганніченко Т. А., Жебко О. О. Використання міждисциплінарної інтеграції у формуванні іншомовної професійної компетентності студентів аграрного профілю. - C. 5-8.
  5. Дем’яненко О. Є. Кроскультурна компетентність і культурний інтелект педагога як умова ефективної професійної діяльності. - C. 9-12.
  6. Євтух М. Б., Раковська М. А. Педагогічні засади формування аксіологічного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови у процесі функціонування польських університетів. - C. 13-16.
  7. Єфименко Т. М. Культурний інтелект та критерії його розвитку. - C. 17-20.
  8. Майборода Р. В. Маніпулятивні типи особистості та їх роль у процесі комунікації. - C. 21-24.
  9. Майстренко Л. В. Вплив біологічних факторів на розвиток емоційного інтелекту. - C. 25-28.
  10. Монашненко А. М. Структура компетентності майбутніх філологів у письмовому двосторонньому перекладі в аграрній галузі. - C. 29-32.
  11. Мороз Т. О. Загальнокультурна компетентність як складова формування професійно успішної особистості майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 33-36.
  12. Плужнік А. В. Наукова проблема виховання комунікативної культури у студентів філологічних спеціальностей. - C. 37-40.
  13. Пустовойченко Д. В. Розвиток крос-культурної комунікативної компетентності майбутніх психологів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 41-44.
  14. Рускуліс Л. В. Формування предметних компетентностей із дисциплін лінгвістичного циклу під час проходження педагогічної практики майбутніми вчителями української мови. - C. 45-48.
  15. Смірнова О. О. Формування лінгвокультурологічної компетенції у студентів в процесі навчання іноземної мови. - C. 49-52.
  16. Tishechkina K. V. Intensive study of the English language in higher education. - C. 53-56.
  17. Баркасі В. В., Філіпп’єва Т. І. Здійснення військово-патріотичного виховання студентів університету засобами іноземних мов. - C. 56-60.
  18. Шевченко І. В., Кордюк О. М. Самостійна робота студентів I курсу факультетів іноземної філології ВНЗ України з метою формування у них граматичних навичок під час вивчення курсу "Практика усного та писемного мовлення" в умовах змішаної форми навчання. - C. 60-64.
  19. Шиян Т. В., Айзікова Л. В. Формування культурної грамотності студентів немовних спеціальностей засобами дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням". - C. 65-68.
  20. Щербакова О. Л., Ніколаєва Ж. В. Змішане навчання як форма організації навчального процесу з іноземної мови у ВНЗ. - C. 69-73.
  21. Агєєва В. О. Стереотипна символіка вогню та її відображення в інваріантних лексемах англійської та української мов. - C. 74-77.
  22. Васина И. В. Основные характеристики horror как жанра художественной литературы в диахроническом аспекте. - C. 78-81.
  23. В’єнцко В. І. Принципи опису етнокультурного змісту внутрішньої форми фразеологічних одиниць. - C. 81-85.
  24. Водяна Л. В., Умарова А. А. Етнокультурологічні особливості символічних маркерів екзистенційних станів (творчість Г. Носсака та І. Франка). - C. 85-89.
  25. Волченко О. М. Використання синтаксичних трансформацій для досягнення еквівалентності перекладу. - C. 89-93.
  26. Зуєнко Н. О. Особливості перекладу фахової мови тваринництва. - C. 93-96.
  27. Кирилюк С. В. Функціональна семантика лексичних одиниць з часовим значенням в тексті німецької народної казки. - C. 97-101.
  28. Корнєва Н. А., Коваленко О. В. Функціонування соматизмів у фразеологізмах німецької та української мов. - C. 101-105.
  29. Мироненко Т. П., Добровольська Л. С. Теоретичні аспекти адаптації художнього тексту в кінотекст. - C. 105-108.
  30. Нікіфорчук С. С. Функціонування прецедентних текстів в енциклопедичних біографічних статтях британської лінгвокультурної традиції. - C. 109-112.
  31. Нікішина В. В. Відтворення інтернаціональної та псевдоінтернаціональної лексики як перекладознавча проблема. - C. 113-116.
  32. Похитун Т. А. Особливості артикуляції німецьких приголосних. - C. 117-121.
  33. Ружевич Я. І. Світ у дзеркалі гротеску (на матеріалі творів Е. Гофмана). - C. 121-124.
  34. Свєточева С. М. Теоніми бога Njörðr 'Ньорда': їх етимологія, семантика та функції. - C. 125-128.
  35. Сидоренко Ю. І. Теоретичний підхід до визначення поняття лінгвокультурема. - C. 128-131.
  36. Солодка А. К. Інтегральна модель дискурсу у міжкультурній комунікації. - C. 132-135.
  37. Усаченко І. В. Англійська мова в європейському контексті. - C. 135-139.
  38. Шапочка К. А. Взаємодія культури і перекладу. - C. 140-143.
2017
№ 4.1 (44.1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського