Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2017/4.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодий вчений : наук. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Баркасі В. В. Професійні компетенції майбутніх викладачів іноземних мов у сучасному суспільстві. - C. 1-4.
- Ганніченко Т. А., Жебко О. О. Використання міждисциплінарної інтеграції у формуванні іншомовної професійної компетентності студентів аграрного профілю. - C. 5-8.
- Дем’яненко О. Є. Кроскультурна компетентність і культурний інтелект педагога як умова ефективної професійної діяльності. - C. 9-12.
- Євтух М. Б., Раковська М. А. Педагогічні засади формування аксіологічного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови у процесі функціонування польських університетів. - C. 13-16.
- Єфименко Т. М. Культурний інтелект та критерії його розвитку. - C. 17-20.
- Майборода Р. В. Маніпулятивні типи особистості та їх роль у процесі комунікації. - C. 21-24.
- Майстренко Л. В. Вплив біологічних факторів на розвиток емоційного інтелекту. - C. 25-28.
- Монашненко А. М. Структура компетентності майбутніх філологів у письмовому двосторонньому перекладі в аграрній галузі. - C. 29-32.
- Мороз Т. О. Загальнокультурна компетентність як складова формування професійно успішної особистості майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 33-36.
- Плужнік А. В. Наукова проблема виховання комунікативної культури у студентів філологічних спеціальностей. - C. 37-40.
- Пустовойченко Д. В. Розвиток крос-культурної комунікативної компетентності майбутніх психологів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 41-44.
- Рускуліс Л. В. Формування предметних компетентностей із дисциплін лінгвістичного циклу під час проходження педагогічної практики майбутніми вчителями української мови. - C. 45-48.
- Смірнова О. О. Формування лінгвокультурологічної компетенції у студентів в процесі навчання іноземної мови. - C. 49-52.
- Tishechkina K. V. Intensive study of the English language in higher education. - C. 53-56.
- Баркасі В. В., Філіпп’єва Т. І. Здійснення військово-патріотичного виховання студентів університету засобами іноземних мов. - C. 56-60.
- Шевченко І. В., Кордюк О. М. Самостійна робота студентів I курсу факультетів іноземної філології ВНЗ України з метою формування у них граматичних навичок під час вивчення курсу "Практика усного та писемного мовлення" в умовах змішаної форми навчання. - C. 60-64.
- Шиян Т. В., Айзікова Л. В. Формування культурної грамотності студентів немовних спеціальностей засобами дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням". - C. 65-68.
- Щербакова О. Л., Ніколаєва Ж. В. Змішане навчання як форма організації навчального процесу з іноземної мови у ВНЗ. - C. 69-73.
- Агєєва В. О. Стереотипна символіка вогню та її відображення в інваріантних лексемах англійської та української мов. - C. 74-77.
- Васина И. В. Основные характеристики horror как жанра художественной литературы в диахроническом аспекте. - C. 78-81.
- В’єнцко В. І. Принципи опису етнокультурного змісту внутрішньої форми фразеологічних одиниць. - C. 81-85.
- Водяна Л. В., Умарова А. А. Етнокультурологічні особливості символічних маркерів екзистенційних станів (творчість Г. Носсака та І. Франка). - C. 85-89.
- Волченко О. М. Використання синтаксичних трансформацій для досягнення еквівалентності перекладу. - C. 89-93.
- Зуєнко Н. О. Особливості перекладу фахової мови тваринництва. - C. 93-96.
- Кирилюк С. В. Функціональна семантика лексичних одиниць з часовим значенням в тексті німецької народної казки. - C. 97-101.
- Корнєва Н. А., Коваленко О. В. Функціонування соматизмів у фразеологізмах німецької та української мов. - C. 101-105.
- Мироненко Т. П., Добровольська Л. С. Теоретичні аспекти адаптації художнього тексту в кінотекст. - C. 105-108.
- Нікіфорчук С. С. Функціонування прецедентних текстів в енциклопедичних біографічних статтях британської лінгвокультурної традиції. - C. 109-112.
- Нікішина В. В. Відтворення інтернаціональної та псевдоінтернаціональної лексики як перекладознавча проблема. - C. 113-116.
- Похитун Т. А. Особливості артикуляції німецьких приголосних. - C. 117-121.
- Ружевич Я. І. Світ у дзеркалі гротеску (на матеріалі творів Е. Гофмана). - C. 121-124.
- Свєточева С. М. Теоніми бога Njörðr 'Ньорда': їх етимологія, семантика та функції. - C. 125-128.
- Сидоренко Ю. І. Теоретичний підхід до визначення поняття лінгвокультурема. - C. 128-131.
- Солодка А. К. Інтегральна модель дискурсу у міжкультурній комунікації. - C. 132-135.
- Усаченко І. В. Англійська мова в європейському контексті. - C. 135-139.
- Шапочка К. А. Взаємодія культури і перекладу. - C. 140-143.
| 2017 | | № 4.1 (44.1)
|
|
|
|