Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2017/3.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодий вчений : наук. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Albu A., Onose I. Evaluation of time granted for exercise and dietary habits to a group of students in Iaşi-pilot study. - C. 1-3.
- Cebanu S. Public health measures in prevention of diseases among young athletes from the Republic of Moldova. - C. 4-8.
- Hodorcă R. M. The reeducation of flat foot in a batch of preschoolers in the county of Iasi. - C. 8-11.
- Crăciun M. D., Raluca Găitan R. Screening and prophylaxis in children from urban and rural environment: 6-12 year old. - C. 12-15.
- Moraru C.-E. Conceptual delimitations regarding school show choreography. - C. 16-19.
- Onesim F., Păcuraru A. The impact of the methods that resides from video/biomechanical analysis on "top service" in the game of volleyball (junior II). - C. 20-22.
- Petrariu I. Study regarding sports training influence of the somatic and functional development on children in elementary school. - C. 23-25.
- Silisteanu S. C., Silisteanu A. E. A trial on the role of the kinetic therapy and on the importance of the body weight index in the recovery of patients diagnosed with coxarthrosis. - C. 26-28.
- Бабій Я. А. Вимоги до сучасного уроку фізичної культури в початковій школі згідно нової програми за державним стандартом. - C. 29-32.
- Балацька Л. В. Рівень теоретичних знань з олімпійської освіти студентів напрямку підготовки "Фізичне виховання" Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. - C. 33-36.
- Бейгул І. О., Тонконог В. М., Шишкіна О. М. Динаміка показників фізичного розвитку та психоемоційного стану студенток волейболісток. - C. 37-40.
- Бермудес Д. В., Лоза Т. О. Професійно-педагогічна діяльність учителів фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 40-44.
- Бойчук Р. Р., Білоус В. В., Колоскова О. К., Білоус Т. М., Гнатюк М. Г., Микалюк Л. В. Імунологічні показники периферичної крові у дітей, хворих на бронхіальну астму фізичної напруги. - C. 45-49.
- Борисова Ю. Ю., Шкарупіло П. О., Лиходій О. О. Аналіз засобів капоейри та особливості їх використання під час оздоровчих занять. - C. 50-53.
- Васкан І. Г. Стан та перспективи вдосконалення спеціально організованої рухової активності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 54-58.
- Вілігорський О. М. Особливості суддівської діяльності у вільній боротьбі. - C. 59-62.
- Власюк О. О., Федоряка А. В., Целуйко Є. В. Порівняльний аналіз розвитку гнучкості у дівчаток 7-8 років, що займаються художньою гімнастикою оздоровчої спрямованості і класичним танцем. - C. 63-66.
- Власюк О. О., Федоряка А. В., Грушко О. А. Розвиток гнучкості та координаційних здібностей дівчаток 5–6 років, які займаються гімнастикою в оздоровчих групах. - C. 67-69.
- Гакман А. В., Байдюк М. Ю. Мотиваційні чинники рекреаційно-оздоровчої діяльності людей похилого віку. - C. 70-73.
- Гакман А. В., Крушельницький Б. М. Стан реалізації олімпійської освіти у навчально-виховному процесі (на прикладі міста Чернівці). - C. 74-77.
- Галан Я. П. Використання сучасних форм навчання спортивному орієнтуванню на уроках фізичної культури в школі. - C. 78-82.
- Гвоздецька С. В., Волчек І. А. Розвиток координаційних здібностей дівчат 11 років на секційних заняттях з баскетболу. - C. 83-86.
- Гладощук О. Г. Професійно-прикладна фізична підготовка як складова в формуванні компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 86-90.
- Гнесь Н. О. Організаційне забезпечення фізичного виховання в народних школах Буковини другої половини ХІХ століття. - C. 91-95.
- Гончерюк М. А., Фоменко Л. А., Петричук П. А. Сьогодення олімпійської освіти у навчальному процесі з підготовки фахівців фізичної культури та спорту. - C. 95-99.
- Городинський С. І., Ібрагімова Л. С. Особливості впровадження олімпійської освіти у навчальний процес в Україні. - C. 99-102.
- Горюк П. І. Особливості харчування як засобу відновлення у панкратіоні. - C. 103-106.
- Григоришина Т. Б. Основні тенденції функціонування спортивного руху на Північній Буковині (1918-1940 роки). - C. 107-111.
- Гусак В. В., Палічук Ю. І. Дослідження впливу медико-біологічних засобів відновлення на організм легкоатлетів. - C. 112-115.
- Гуцул Н. З. Дослідження рівня реакції антиціпації у кваліфікованих кікбоксерів індивідуальних стилів ведення бою. - C. 116-119.
- Данелюк А. К. Наукові підходи до вивчення екстремальних ситуацій в спортивно-туристичній діяльності особистості. - C. 120-124.
- Данило С. М., Данило М. Г. Особливості професійно-педагогічної діяльності учителя фізичної культури і його готовність до роботи з фізичного виховання. - C. 124-127.
- Дарійчук С. В. Тіловиховна тематика на сторінках буковинських православних календарів (ІІ половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 128-131.
- Доцюк Л. Г., Гауряк О. Д. Використання адаптивної фізичної культури для корекції фізичного розвитку школярів з порушенням слуху. - C. 132-135.
- Дудіцька С. П. Базовий компонент дошкільної освіти як основа фізичного розвитку та виховання дітей в дошкільних навчальних закладах. - C. 136-139.
- Євстратов П. І. Особливості показників індексу маси тіла у школярів 1-4 класів сільської місцевості різних районів Чернівецької області. - C. 140-143.
- Галаманжук Л. Л., Єдинак Г. А., Балацька Л. В., Кубай Г. В. Динаміка показників фізичного стану дітей у період 3–6 років. - C. 143-146.
- Зорій Я. Б., Шпанко М. А. Особливості професійно-особистісної фізичної підготовки майбутніх офіцерів запасу у вищих навчальних закладах України. - C. 147-151.
- Кашуба В. А., Дудко М. В., Мартынюк О. А. Использование информационно-коммуникационного вектора в процессе занятий оздоровительным фитнесом. - C. 151-154.
- Киселиця О. М., Богданюк А. М. Діагностика рівня знань батьків і вихователів щодо особливостей організації здорового способу життя у дошкільному навчальному закладі та сім’ї. - C. 155-158.
- Клюс О. А., Скавронський О. П. Визначення і врахування інтересів молодших школярів до рухової активності в процесі фізичного виховання. - C. 159-162.
- Кожокар М. В. Аспекти трансформації напрямів діяльності молодіжних товариств у нові студентські організації (Буковина, міжвоєнний період). - C. 163-166.
- Козій Т. П. Морфо-функціональні адаптаційні зміни серця спортсменів-орієнтувальників. - C. 167-171.
- Козік Н. М., Стратійчук Н. А., Пилип Г. М., Логуш Л. Г. Дослідження особливостей харчування студентів вищої школи як складової способу життя. - C. 172-176.
- Кошура А. В., Бражанюк А. О. Концептуальні засади розвитку фізичного виховання в системі вищої освіти Польщі. - C. 176-179.
- Круцевич Т. Ю., Захарченко М. О., Марченко О. Ю. Врахування гендерного підходу в процесі занять з фізичного виховання учнівської молоді. - C. 180-183.
- Курилюк Ю. І. Значення фізичної активності у формуванні професійного довголіття майбутніх педагогів. - C. 183-186.
- Курнишев Ю. А., Палагнюк Т. В. Використання профілактично-коригувальної програми для дітей, що мають відхилення у стані здоров’я. - C. 187-189.
- Леоненко А. В., Красілов А. Д. Застосування інноваційних технологій у фізичному вихованні дітей та молоді. - C. 190-193.
- Лоза Т. О. Важливість та ефективність дій гнучкісних вправ на організм жінок зрілого віку. - C. 193-197.
- Луканьова С. М., Бойчук Р. Р., Селіверстов С. І., Лютик М. Д. Формування культури здоров'язбереження як світоглядної орієнтації студентів ВНЗ в умовах ком'ютерізації навчання. - C. 198-201.
- Лясота Т. І., Левицька О. М. Інноваційні технології в системі фізичного виховання студентів. - C. 202-205.
- Медвідь А. М. Фізична підготовка як важливий фактор підвищення рівня арбітражу у футзалі. - C. 206-209.
- Мединський С. В., Ківерник О. В. Використання досвіду США з організації оздоровчої рухової активності в Україні. - C. 210-213.
- Молдован А. Д. Проблеми підготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту до професійної діяльності у вищих навчальних закладах. - C. 213-217.
- Мосейчук Ю. Ю., Мороз О. О. Вплив рекреаційно-оздоровчих занять по системі хатха-йоги на показники фізичного та психоемоційного стану жінок першого періоду зрілого віку. - C. 218-221.
- Наконечний І. Ю. Взаємозв'язок спеціальної фізичної підготовки та психологічного супроводу в багаторічній підготовці висококваліфікованих спортсменів з панкратіону. - C. 221-226.
- Ніколайчук О. П. Нормативно-правове забезпечення фізичного виховання та масового спорту школярів та студентської молоді сучасної Румунії. - C. 226-229.
- Первухіна С. М., Курка І. В. Особливості застосування допоміжних технологій як інструментальної основи у підготовці фахівців фізичної культури в умовах сьогодення. - C. 230-233.
- Пилип Г. М., Куковська І. Л., Стратійчук Н. А., Козік Н. М., Логуш Л. Г. Валеологічна оцінка стилю життя студентської молоді. - C. 234-237.
- Романів Л. В., Пішак О. В., Бойчук Р. Р. Культура безпеки, як складова базової культури особистості. - C. 238-241.
- Романів Л. В., Іванушко Я. Г., Пішак О. В. Вивчення процесів формування мотивації культури і безпеки і здоров'я в процесі професійної підготовки студентів. - C. 242-245.
- Самсутіна Н. М. Моніторинг сформованості професійних умінь та навичок майбутніх учителів фізичної культури. - C. 246-249.
- Скрипка І. М., Чередніченко С. В. Застосування елементів панкратіону в процесі фізичного виховання молодших школярів. - C. 250-253.
- Слобожанінов А. А. Соціальна адаптація дітей із вадами слуху засобами спортивного орієнтування. - C. 254-257.
- Мужичок В. О., Слобожанінов П. А. Профілактика та попередження травматизму в фізкультурній та спортивній діяльності студентів ВНЗ. - C. 257-261.
- Сорока В. А., Сорока О. І. Бойовий гопак в системі фізичного виховання молоді України. - C. 261-265.
- Сорока О. І., Сорока В. А. Інновації в методиці навчання базовим гімнастичним вправам на видах чоловічого багатоборства. - C. 265-268.
- Спесивих О. О., Карапіщенко К. О. Визначення мотивації учнів молодшого шкільного віку до занять фізичною культурою. - C. 269-271.
- Стратійчук Н. А., Козік Н. М., Пилип Г. М. Розвиток культури здоров'я та безпеки молоді засобами рекреативних технологій. - C. 272-276.
- Тесліцький Ю. П. Психологічна сумісність гравців як передумова спортивного успіху у волейболі. - C. 277-280.
- Томенко О. А. Кількісна оцінка фізкультурної освіченості молоді. - C. 280-283.
- Томенко О. А., Ісаєва О. О. Особливості курсової підготовки фітнес-тренерів, що спеціалізуються на силових напрямах фітнесу. - C. 284-287.
- Тумак Ю. І., Тумак О. М. Форми та методи роботи з молоддю у громадських товариствах Буковини тіловиховного спрямування (друга половина ХІХ століття). - C. 288-292.
- Хавруняк І. В., Музика В. І. Вплив фізичної культури на формування особистісних морально-вольових якостей студентів. - C. 293-296.
- Циба Ю. Г. Особливості організації методики тренувань пауерліфтерів на різних етапах багаторічної спортивної підготовки. - C. 297-300.
- Цибанюк О. О. Історичні передумови становлення сучасної системи фізичного виховання Румунії. - C. 301-304.
- Цюпак Т. Є., Цюпак Ю. Ю., Філак Ф. Г. Вплив засобів реабілітації на кардіореспіраторну систему молодших підлітків з хронічним бронхітом. - C. 305-308.
- Чебан В. І., Чебан Л. Г. Вплив санітарно-освітнього рівня студентів на їх мотивацію до здорового способу життя. - C. 309-313.
- Abalasei B., Iacob M. R. Considerations on psychomotor education: perceptual-motor behaviors. - C. 313-316.
- Ячнюк І. О. Теоретична підготовка майбутніх учителів фізичної культури, як один з компонентів професійного становлення. - C. 316-319.
- Ячнюк М. Ю., Благій О. Л., Верцімага А. В. Теоретичні засади використання засобів активного туризму в рекреаційній діяльності студентської молоді. - C. 320-323.
- Ячнюк Ю. Б., Гук О. М. Модель управління процесом навчання рухових дій в гандболі студентів факультету фізичного виховання та здоров'я людини. - C. 324-327.
| 2017 | | № 3.1 (43.1)
|
|
|
|