Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2016/11.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодий вчений : наук. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Апихтін К. О., Латіна Г. О. Режим роботи та гігієнічні умови праці вчителів у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 1-4 .
- Борщенко В. В. Підготовка майбутніх учителів до профілактики виникнення синдрому "професійного вигорання". - C. 5-9 .
- Головченко О. І., Востоцька І. Ф. Психофізичний стан організму майбутніх педагогів як прогноз успішності професіональної діяльності на етапі підготовки. - C. 9-12 .
- Головченко Т. І., Латіна Г. О. Фізичні засоби відновлення працездатності педагогічних працівників. - C. 13-16 .
- Гулей О. В. Виробниче освітлення: класифікація та призначення. - C. 17-20 .
- Дяченко Ю. Л., Заушнікова М. Ю. Професійна рефлексія у діяльності фахівця з фізичної реабілітації. - C. 21-24 .
- Єременко О. В. Принципи і напрями розвитку екологічної культури. - C. 24-28 .
- Єременко О. В. Реформування в системі охорони праці. - C. 29-32 .
- Завадська М. М., Осипенко Є. В. Забезпечення безпеки життєдіяльності людини в умовах екстремальних ситуацій. - C. 33-36 .
- Завадська М. М., Латіна Г. О. Роль фізичного виховання у відновленні працездатності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 36-39 .
- Заікіна Г. Л. Психофізіологічна "ціна" як критерій ефективності організації навчального процесу в умовах надмірних інформаційних навантажень школярів. - C. 40-43 .
- Заікіна Г. Л., Лобанова В. І. Принципи використання психокорекції у навчально-виховному процесі. - C. 44-47 .
- Зелінська-Любченко К. О. Роль пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми із моторною алалією. - C. 48-51 .
- Калиниченко Д. О. Здоров’язбережувальні технології як складова навчально-виховного процесу сучасної школи. - C. 52-55 .
- Калиниченко І. О. Гігієнічні аспекти збереження здоров’я школярів. - C. 56-59 .
- Калиниченко О. О. Особливості організації медичної допомоги дітям у навчальних закладах. - C. 60-64 .
- Ластовецька Т. М., Латіна Г. О. Постановка голосу як складова здоров’язбереження педагогічних працівників. - C. 65-68 .
- Латіна Г. О. Методичний підхід щодо оптимізації вивчення навчальної дисципліни "Охорона праці в галузі" в педагогічних вищих навчальних закладах. - C. 69-72 .
- Никифоров А. М. Анкетування й тестування як процедури прийняття на роботу творчої молоді. - C. 73-76 .
- Полищук Л. М. Оптимізація працездатності фахівців на етапі професійної підготовки при міопії засобами фізичної реабілітації. - C. 77-80 .
- Полищук Л. М., Радаєва І. М., Устянська О. В. Аналіз профілактичних заходів щодо зниження шкільного травматизму. - C. 81-85 .
- Скиба О. О. Психологічне забезпечення функціональної надійності спортсменів в екстремальних умовах. - C. 86-89 .
- Скидан А. А., Врублевский Е. П. Шейпинг-технология повышения уровня физической кондиции женщин зрелого возраста, работающих преподавателями вуза. - C. 90-95.
- Старченко А. Ю., Дяченко Ю. Л. Профілактика травматизму з дітьми старшого дошкільного віку під час застосування інноваційних технологій на фізкультурних заняттях. - C. 96-99.
- Фоломєєва Н. А. Методика охорони та гігієни голосу студентів-вокалістів педагогічних ВНЗ. - C. 100-103 .
| 2016 | | № 11.1 (38.1)
|
|
|
|