Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2015/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодий вчений
: наук. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Романенко О. О., Антонюк Д. С. Банківський маркетинг і маркетингова стратегія. - C. 6-10.
  4. Байков М. А., Захарін С. В., Казарян А. А. Формування інтелектуального капіталу як орієнтир управління комерційною діяльністю туристичного підприємства. - C. 11-15.
  5. Baranivska Yu. Yu. The formation of organizational behavior of personnel in the organization. - C. 16-20.
  6. Bila O. O. The formation of strategic potential of organisation in the market conditions. - C. 21-25.
  7. Богачева А. В. Использование корелляционно-регрессионного анализа при определении доли условно-постоянных расходов. - C. 26-29.
  8. Верозуб О. С. Конкуренція як спосіб співіснування підприємств в умовах ринкового середовища. - C. 30-33.
  9. Voloshena N. G. The application of system approach in management the activities of the enterprise. - C. 34-37.
  10. Решетник Н. І., Волянська І. В. Сучасні форми та методи партнерських зв’язків у бізнесі. - C. 38-42.
  11. Гаврилюк В. К. Вплив ділової репутації на конкурентоздатність та вартість компанії. - C. 43-46.
  12. Гаращенко Л. П. Юридическое образование в Европе. - C. 47-51.
  13. Данченко Л. Г., Гордина В. В. Сучасні стратегічні моделі типів керівництва та лідерства в організації. - C. 52-55.
  14. Дацій Н. В. Складові підвищення ефективності надання адміністративних послуг. - C. 56-60.
  15. Жежер К. Л. Основні підходи та методики діагностики корпоративної культури сучасного підприємства. - C. 61-64.
  16. Лебедь Т. В. Удосконалення мотиваційних механізмів в системі менеджменту організацій. - C. 65-68.
  17. Літовкіна О. О. Стимулювання інноваційної активності як передумова підвищення технологічного рівня регіональної економіки. - C. 69-72.
  18. Насікан Н. І., Верещака О. Ю. Основні підходи до формування іміджу сучасної організації. - C. 73-76 .
  19. Nichay V. R. Essence of human potential in the organization. - C. 77-80.
  20. Прокопів Ю. В. Міжнародні стандарти якості в Україні та їх важливість в управлінні організацією. - C. 81-85.
  21. Решетник Н. І. Сучасні фінансові проблеми через призму концепції сталого розвитку. - C. 86-89.
  22. Романенко О. О. Інвестиційне забезпечення сталого економічного розвитку. - C. 90-94.
  23. Tkachuk N. V. The methodology of evaluation of competitiveness of enterprises. - C. 95-98.
  24. Хусаінов Р. В., Янченко А. Ю., Руденко М. М. Економіки знань: сутність, складові, специфіка. - C. 99-103.
  25. Чебан А. А. Ефективна система мотивації праці як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємства. - C. 104-108.
  26. Чірікова Н. М. Мотиваційні теорії персоналу і управління мотивацією праці. - C. 109-113.
  27. Гаращенко Л. П., Шкуратовський В. С. Правова характеристика цінних паперів: теоретичний аналіз. - C. 114-118.
  28. Шульпіна Н. В. Маркетинговий аналіз особливостей поведінки споживачів освітніх послуг. - C. 119-123.
2015
№ 11 (26)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського