Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2015/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодий вчений : наук. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Романенко О. О., Антонюк Д. С. Банківський маркетинг і маркетингова стратегія. - C. 6-10.
- Байков М. А., Захарін С. В., Казарян А. А. Формування інтелектуального капіталу як орієнтир управління комерційною діяльністю туристичного підприємства. - C. 11-15.
- Baranivska Yu. Yu. The formation of organizational behavior of personnel in the organization. - C. 16-20.
- Bila O. O. The formation of strategic potential of organisation in the market conditions. - C. 21-25.
- Богачева А. В. Использование корелляционно-регрессионного анализа при определении доли условно-постоянных расходов. - C. 26-29.
- Верозуб О. С. Конкуренція як спосіб співіснування підприємств в умовах ринкового середовища. - C. 30-33.
- Voloshena N. G. The application of system approach in management the activities of the enterprise. - C. 34-37.
- Решетник Н. І., Волянська І. В. Сучасні форми та методи партнерських зв’язків у бізнесі. - C. 38-42.
- Гаврилюк В. К. Вплив ділової репутації на конкурентоздатність та вартість компанії. - C. 43-46.
- Гаращенко Л. П. Юридическое образование в Европе. - C. 47-51.
- Данченко Л. Г., Гордина В. В. Сучасні стратегічні моделі типів керівництва та лідерства в організації. - C. 52-55.
- Дацій Н. В. Складові підвищення ефективності надання адміністративних послуг. - C. 56-60.
- Жежер К. Л. Основні підходи та методики діагностики корпоративної культури сучасного підприємства. - C. 61-64.
- Лебедь Т. В. Удосконалення мотиваційних механізмів в системі менеджменту організацій. - C. 65-68.
- Літовкіна О. О. Стимулювання інноваційної активності як передумова підвищення технологічного рівня регіональної економіки. - C. 69-72.
- Насікан Н. І., Верещака О. Ю. Основні підходи до формування іміджу сучасної організації. - C. 73-76 .
- Nichay V. R. Essence of human potential in the organization. - C. 77-80.
- Прокопів Ю. В. Міжнародні стандарти якості в Україні та їх важливість в управлінні організацією. - C. 81-85.
- Решетник Н. І. Сучасні фінансові проблеми через призму концепції сталого розвитку. - C. 86-89.
- Романенко О. О. Інвестиційне забезпечення сталого економічного розвитку. - C. 90-94.
- Tkachuk N. V. The methodology of evaluation of competitiveness of enterprises. - C. 95-98.
- Хусаінов Р. В., Янченко А. Ю., Руденко М. М. Економіки знань: сутність, складові, специфіка. - C. 99-103.
- Чебан А. А. Ефективна система мотивації праці як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємства. - C. 104-108.
- Чірікова Н. М. Мотиваційні теорії персоналу і управління мотивацією праці. - C. 109-113.
- Гаращенко Л. П., Шкуратовський В. С. Правова характеристика цінних паперів: теоретичний аналіз. - C. 114-118.
- Шульпіна Н. В. Маркетинговий аналіз особливостей поведінки споживачів освітніх послуг. - C. 119-123.
| 2015 | | № 11 (26)
|
|
|
|