Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101115/2016/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Логопедія : наук.-метод. журн..- Київ- Титул, зміст.
- Бабенко В. В., Качмарик Х. В. Диференційно-діагностичні ознаки розмежування дітей з аутизмом та дітей з затримкою психічного розвитку. - C. 3-11.
- Богачук Ю.В. Проблема використання художньої літератури в спеціальних дошкільних закладах. - C. 11-16.
- Дем'яненко Б. Т., Суміна К. А. Сучасні підходи до психотерапії раннього дитячого аутизму. - C. 17-21.
- Єлецька О. В., Щукін А. В., Щукіна Д. А. Модель диференціальної діагностики порушень орфографічної компетенції у школярів з різними варіантами дизонтогенезу. - C. 21-31.
- Зелінська-Любченко К. О. Теоретичні засади вивчення проблеми моторної алалії: історичний аспект. - C. 31-36.
- Корсун В. А., Денисяка О. М., Базима Н. В. Логоритміка як засіб корекційного впливу на особистість дитини із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 36-50.
- Липка Н. В. Використання діагностики ААРЕР для визначення потреб осіб з РСА підліткового та юнацького віку. - C. 50-57.
- Мартиненко І. В. Комунікативний тренінг, як форма психокорекційного впливу в системі розвитку спілкування дошкільників із системними порушеннями мовлення. - C. 57-63.
- Пімєнова К. О. Експериментальна методика дослідження стану та особливостей оволодіння знаннями про синтаксис учнями початкових класів з ТПМ. - C. 63-75.
- Сильченко В. В., Божко Д. І. Граматико-стилістичні уміння дітей з ТПМ. - C. 75-81.
- Супрун Д. М. Позааудиторна робота вишої школи як складова підготовки психологів в галузі спеціальної освіти. - C. 81-86.
- Тенцер Л. В. Порівняльний аналіз експериментального вивчення молодших школярів із порушеннями письма та з нормальним мовленнєвим розвитком. - C. 86-93.
- Супрун М. О., Ханзерук Л. О. Нарис життя і наукової діяльності Олени Йосипівни Теплицької (1916- 1998). - C. 94-97.
- Відомості про авторів. - C. 98.
| 2016 | | № 9
|
|
|
|