Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Voloshchuk I., Rudyk Y. Theoretical and Practical Problems of Early Training of Gifted. - C. 5-9.
  4. Шелестова Л. В. Готовність учителя до розвитку творчих здібностей учнів старших класів в умовах профільної освіти. - C. 10-16.
  5. Полющенко І. В. Вибір шляхів формування інформаційної культури в підготовці майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 17-19.
  6. Бельская Н. А. Исследование диагностико-психометрических возможностей теста Р. Плутчека − Г. Келлермана "Индекс жизненного стиля (Life Style Index)" и его стандартизация на выборке украинских учащихся старших классов. - C. 20-29.
  7. Білик Ж. І., Шаповалов Є. В., Шаповалов В. Б., Атамась А. І. Використання онтологічних ресурсів єдиного мережецентричного освітнього інформаційного середовища для проведення STEM/STEAM-занять. - C. 30-36.
  8. Потієнко В. О., Овсянніков О. А., Волох А. С. У світі 3D. - C. 37-40.
  9. Доротюк В. І. Психолого-педагогічні чинники готовності вчителя до реалізації компетентнісно-орієнтованого навчання в закладах загальної середньої освіти. - C. 41-48.
  10. Романчук А. І. Використання інноваційних технологій в освітньому процесі сучасної початкової школи. - C. 49-52.
  11. Камишин В. В., Рева О. М., Бурдельна Є. А., Трушковський К. Ю. Синергетика особистісно-орієнтованого розвитку академічної обдарованості. - C. 53-62.
  12. Чудакова В. П. Психодіагностика як ключовий інструментарій у реалізацї компетентнісно-орієнтованого навчання конкурентоздатної особистості в умовах інноваційної діяльності нової української школи. - C. 63-69.
  13. Розенквіт І. А. Сценарії свят у Лужанському закладі загальної середньої освіти І−ІІІ ступенів імені Василя Орелецького (Cвято останнього дзвоника). - C. 70-76.
  14. Федорова Н. Ф. Авторська програма факультативу "Геометрія та конструювання". - C. 77-82.
  15. Зінченко Л. Ю. Формування математичної компетентності ліцеїстів шляхом використання проблемного методу. - C. 83-86.
  16. Бабич І. Б. Україна плекає обдаровану молодь. - C. 87-90.
  17. Комашко К. С. Вони формують олімпійський резерв України. - C. 91-94.
  18. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 95.
  19. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 96.
2019
№ 1 (72)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського